واکنش استقلال به صحبت‌های مدیرعامل ملوان


واکنش استقلال به صحبت‌های مدیرعامل ملوان

باشگاه استقلال نسبت به صحبت‌های مدیرعامل ملوان واکنش نشان داد.

واکنش استقلال به صحبت‌های مدیرعامل ملوان

به گزارش راهبرد معاصر؛ در پی صحبت‌های مدیرعامل باشگاه ملوان وابراز نگرانی او از داوری دیدار فردا، باشگاه استقلال با انتشار متن زیر به این موضوع واکنش نشان داد:
" باشگاه استقلال در فصل جاری لیگ برتر همواره تلاش کرده شرایطی را به وجود بیاورد که داوران بدون فشار و استرس، با تمرکز بالا قضاوت کنند و نتیجه رقابت‌ها، عادلانه باشد اما متاسفانه برخی باشگاه‌ها از هر اهرمی برای فشار آوردن به داوران استفاده می‌کنند.
در آستانه بازی استقلال و ملوان بندرانزلی، مدیرعامل باشگاه ملوان با انتقاد از انتخاب داور بازی، مدعی شده نگران داوری این بازی است.
این در حالیست که باشگاه ملوان بندرانزلی میزبان بازی است و داور از استان همجوار گیلان یعنی مازندران برای قضاوت بازی انتخاب شده و این شیوه انتخاب، مسبوق به سابقه است.
باشگاه ملوان بندرانزلی در شرایطی خود را نگران داوری بازی فردا نشان می‌دهد که استقلال هفته گذشته در تقابل با نفت آبادان از ناحیه اشتباهات داوری آسیب خورد و اگر تیمی باید نگران داوری باشد، بی شک آن تیم استقلال است اما باشگاه استقلال اعتقادی به اعتراض پیش از بازی و تحت فشار قرار دادن داوران ندارد.
باشگاه استقلال امیدوار است تیم داوری بدون توجه به این فشارها قضاوت عادلانه‌ای داشته باشد و کمیته داوران نیز مراقب این تحرکات باشد."/فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


با بطری خالی نوشابه و آب معدنی کاردستی های جالب بسازید