ستاره مورد علاقه نکونام به ایران بیاید، پرسپولیسی می‌شود!


ستاره مورد علاقه نکونام به ایران بیاید، پرسپولیسی می‌شود!

علی قلی‌زاده وینگر تکنیکی تیم ملی علاقه‌ای به حضور در استقلال ندارد و اگر به ایران بیاید به پرسپولیس می‌پیوندد.

ستاره مورد علاقه نکونام به ایران بیاید، پرسپولیسی می‌شود!

به گزارش راهبرد معاصر؛ دعوای نکونام و خطیر طی روزهای گذشته دوباره بالا گرفته و عمده مواردی که باعث اختلاف طرفین شده ،مربوط به نقل و انتقالات است. جواد نکونام چند باردر مصاحبه‌های خود عنوان کرد که برای استقلال بازیکن بزرگ می‌خواهد و در لیست اولیه او هم نام چند ملی پوش قرار داشت ولی باشگاه استقلال که در ابتدا قول خرید یکی دو نفر از لیست اولیه نکونام را داده بود،در نهایت موفق به جذب بازیکن طراز اول نشد و ستاره‌های تیم ملی قرار نیست پیراهن استقلال را برتن کنند.

یکی از این نفرات علی قلی زاده وینگر تکنیکی و سرعتی تیم ملی بود که بازیکن محبوب نکونام به حساب می‌آید و سرمربی آبی‌ها علاقه زیادی داشت تا قلی زاده را در همین نیم فصل به استقلال بیاورد. اتفاقی که با توجه به قرارداد بالای این بازیکن با تیم لخ پوزنان لهستان عملا امکان پذیر نبود و قلی زاده به این راحتی نمی‌تواند قراردادش را با تیمش فسخ کند. با این حال نکته جالب دیگری هم در خصوص قلی زاده وجود دارد.

به طوریکه حتی اگر این بازیکن بخواهد به فوتبال ایران برگردد،بازهم استقلالی نخواهد شد و انتخاب او پرسپولیس خواهد بود. به گفته دوستان نزدیک و اطرافیان قلی زاده،این بازیکن علاقه زیادی به پرسپولیس دارد و به شدت طرفدار قرمزهای پایتخت است. از همین رو بارها به نزدیکان خود اعلام کرده اگر بخواهد به فوتبال ایران برگردد،پرسپولیسی خواهد شد و پیراهن قرمز را برتن خواهد کرد.گفتنی است در ابتدای فصل و حتی سال قبل،قلی زاده گزینه جدی پیوستن به پرسپولیس بود ولی در نهایت این اتفاق رخ نداد و این بازیکن ترجیح داد کارش را در فوتبال اروپا دنبال کند./ خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان