دستگیری سارق حرفه‌ای پس از قاپیدن 10 موبایل


دستگیری سارق حرفه‌ای پس از قاپیدن 10 موبایل

به گزارش رکنا؛ سرهنگ کیانوش نظری سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در روز بیست و نهم بهمن ماه تیم عملیاتی کلانتری ۱۵۲ خانی آباد در حال گشت زنی در محدوده خیابان "شکوفه" تهران بودند که به...

به گزارش رکنا؛ سرهنگ کیانوش نظری سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در روز بیست و نهم بهمن ماه تیم عملیاتی کلانتری ۱۵۲ خانی آباد در حال گشت زنی در محدوده خیابان "شکوفه" تهران بودند که به یک موتورسیکلت تک سرنشین که راکب آن رهگذران خیابان را زاغ زنی می‌کرد، مشکوک و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی گفت: متهم در همین حین به طرف شهروندی که در حال گذر از خیابان بوده اقدام به سرقت تلفن همراه وی کرده که ماموران به سرعت برای دستگیری متهم وارد عمل شدند و متهم به محض رویت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شد.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام‌تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی، موتورسیکلت متهم متوقف و وی در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهم یک دستگاه تلفن همراهی که لحظاتی قبل سرقت کرده بود کشف شد.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه معترف و به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی گردید.


دستگیری سارق حرفه‌ای پس از قاپیدن 10 موبایل

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان