نفوذ پهپادی حزب الله به عمق اراضی اشغالی


نفوذ پهپادی حزب الله به عمق اراضی اشغالی

در حالی که شهرک صهیونیست‌نشین «مرگلویت» در شمال فلسطین اشغالی هدف سه موشک مقاومت از جنوب لبنان قرار گرفت، رسانه‌های عبری به نفوذ ۵۰کیلومتری پهپاد حزب الله به داخل اراضی اشغالی اذعان کردند.

نفوذ پهپادی حزب الله به عمق اراضی اشغالی

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از اصابت سه فروند موشک ضد زره شلیک شده از جنوب لبنان به شهرک صهیونیست‌نشین «مرگلیوت» در منطقه «اصبع الجلیل» واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

در مقابل، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شهرک‌های «میس الجبل»، «حولا»، «یارین»، «یارون»، «مروحین» و «الضهیره» را در جنوب لبنان بمباران کردند.

شبکه تلویزیونی الجزیره هم از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به دو شهرک «حولا» و «بلیدا» در جنوب لبنان خبر داد و اعلام کرد که این حملات در حالی انجام می‌شود که شب گذشته نیز شهرک «الغازیه» در شهر «صیدا» هدف حملات هوایی اشغالگران قرار گرفت که در آن ۱۴ نفر که اغلب کارگران سوری و فلسطینی بودند، زخمی شدند.

این تحولات در حالی است که خبرنگار شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اذعان کرد که پهپاد حزب الله که روز گذشته به سمت منطقه «طبریه» شلیک شد، توانست بدون رهگیری به عمق ۵۰ کیلومتری سرزمین‌های اشغالی نفوذ کند./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر عروسکی الیزابت داعشی پایتخت / نیلوفر رجایی فر چه بود و چه شد ! + عکس ها