بررسی بودجه 1403 شهرداری تهران در بهشت


بررسی بودجه 1403 شهرداری تهران در بهشت

شهردار تهران جهت بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری در شورای شهر حضور یافت.

بررسی بودجه 1403 شهرداری تهران در بهشت

به گزارش راهبرد معاصر، علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز یکم اسفند 1402 در صحن شورای شهر جهت بررسی لایحه بودجه سال آینده شهرداری حضور یافت.

شهردار تهران در جریان بررسی تبصره های بودجه در پاسخ به اظهارات اعضای شورای شهر تهران در خصوص واگذاری مسئولیت نگهداشت پل های پایتخت از سازمان زیباسازی به دستگاهی دیگر، گفت: صحبت ها درست است و علت واگذاری این بود که سازمان زیباسازی در کنار استفاده از عرشه ها، هزینه نگهداشت را نیز پرداخت کند اما چون ظرفیت آن وجود نداشت مشکلاتی ایجاد شد.

وی ادامه داد: ده ها نوع پل عابر پیاده وجود دارد و سازمان زیباسازی تلاش کرد و قرارداد های بست و ۶۰ دستگاه پله برقی برای نوسازی پله های عابر پیاده تحویل خواهد شد.به گفته شهردار تهران، معاونت فنی و عمرانی از طریق سازمان امور مناطق می تواند ظرفیت مناطق را مورد استفاده قرار دمی دهد و سازمان مهندسی و عمران پل هایی را طراحی کرده که برای عابران پیاده تسهیلاتی ایجاد می کند و نوآوری در طراحی را نیز به دنبال دارد.

زاکانی گفت: 3 پیشنهاد مبنی بر ماندن این مسئولیت دست زیباسازی یا واگذاری به معاونت حمل ونقل داریم، البته ترجیح قطعی ما این است که مسئولیت نگهداشت پل ها به معاونت فنی و عمرانی واگذار شود./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید