دستگیری مردی با 25 کیلوگرم اکلیل سرنج در تهران


دستگیری مردی با 25 کیلوگرم اکلیل سرنج در تهران

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از بازداشت فردی با ۲۵ کیلوگرم اکلیل سرنج خبر داد.

دستگیری مردی با 25 کیلوگرم اکلیل سرنج در تهران

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ اردشیر نادری در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران کلانتری ۱۱۳ بازار در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان مولوی بودند که به مردی که درحال حمل کیسه‌ای بزرگ بود، مشکوک شده و رفتار او را تحت نظر قرار دادند.

وی با بیان اینکه این فرد کیسه همراه خود را با احتیاط زیاد حمل می‌کرد، گفـت: ماموران به این فرد نزدیک شده و کیسه همراه او را مورد بازرسی قرار دادند. در این جریان این بازرسی ماموران ۲۵ کیلوگرم اکلیل سرنج و یک دستگاه کارتخوان سیار را از متهم کشف و ضبط کردند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه حمل مواد محترقه جرم محسوب می‌شود، گفت: در همین راستا نیز متهم که ۱۹ سال سن داشت، دستگر و به مقر انتظامی منتقل شد. او تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به تهیه اکلیل و سرنج و ساخت مواد محترقه برای فروش در چهارشنبه‌سوری اعتراف کرد.

نادری ادامه داد: برای متهم دستگیرشده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

وی با تاکید بر اینکه لازم است که شهروندان از خرید مواد محترقه دست ساز و غیراستاندارد که موجب بروز اتفاقات جبران ناپذیر خواهد بود به جد پرهیز کنند، گفت: همچنین در صورت مشاهده چنین مواردی حتما موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند. / ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...