بولتون: تاکتیک‌های ضد روسی بایدن شکست خورده است


بولتون: تاکتیک‌های ضد روسی بایدن شکست خورده است

مشاور سابق امنیت ملی آمریکا تاکید کرد تاکتیک‌های ضد روسی بایدن شکست خورده و تلاش‌های وی برای تنبیه مسکو به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است.

بولتون: تاکتیک‌های ضد روسی بایدن شکست خورده است

به گزارش راهبرد معاصر. جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا با بیان اینکه لفاظی‌ها و رهبری ضعیف جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده تنها باعث تشویق بیشتر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه شده است، تاکید کرد: تاکتیک‌های ضد روسی بایدن شکست خورده و تلاش‌های وی برای تنبیه مسکو بر سر بحران اوکراین به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است.

به گزارش راشا تودی، بولتون با اشاره به اینکه کمپین تحریمی غرب به رهبری آمریکا در پاسخ به حمله نظامی مسکو علیه اوکراین نتوانسته است اقتصاد روسیه را فلج کند، خاطرنشان کرد: اقتصاد روسیه از شروع تحریم‌ها تا به امروز تا حد زیادی بهبود یافته و از پس مشکلاتی که تحریم‌ها بر سر راه آن قرار داده بود برآمده، اما اقتصاد اوکراین همچنان رو به وخامت است.

وی با بیان اینکه پوتین و دیگر رهبران خارجی بایدن را کاملاً ارزیابی کرده و می‌دانند که با چه کسی طرف هستند بنابراین او را زیاد جدی نمی‌گیرند، تاکید کرد: این ارزیابی‌ها و همچنین خروج فاجعه‌بار دولت بایدن از افغانستان در سال ۲۰۲۱، تصمیم‌گیری روسیه برای آغاز حمله به اوکراین در فوریه ۲۰۲۲ را آسان‌تر کرد.

مشاور سابق امنیت ملی آمریکا ترس رئیس جمهور آمریکا را یک مشکل جدی برای ایالات متحده دانست و یادآور شد: بایدن در اوکراین یا خاورمیانه قاطعانه عمل نکرد، زیرا از آغاز یک جنگ گسترده‌تر هراس دارد و فکر می‌کنم مردم آمریکا به خوبی دریافته‌اند که آن‌ها در حال حاضر یک رئیس جمهور ضعیف دارند./ ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی