هلدینگ تفریحی ، گردشگری ایران فان


هلدینگ تفریحی ، گردشگری ایران فان فعالیت خود را در سال ۱۳۸۷ با اعتقاد به ضرورت توجه به سلامت شهروندی از طریق فراهم آوری وسایل بازی استاندارد و احداث مراکز تفریحی و گردشگری آغاز کرد. بهره گیری از امکانات و تجهیزات مدرن شهری در کلان شهر تهران و...

هلدینگ تفریحی ، گردشگری ایران فان فعالیت خود را در سال ۱۳۸۷ با اعتقاد به ضرورت توجه به سلامت شهروندی از طریق فراهم آوری وسایل بازی استاندارد و احداث مراکز تفریحی و گردشگری آغاز کرد. بهره گیری از امکانات و تجهیزات مدرن شهری در کلان شهر تهران و ارائه آن به شهروندان محترم مناطق شهر تهران از طریق شهرداری در درجه اول و دیگر شهرداری ها در کلانشهرها و مراکز استانها، رسالت خود را بیان و به اطلاع آنها رسانیدو با استقبال خوبی روبرو شد.

در پی آن این شرکت با شرکتهای بزرگ داخلی و خارجی که در حوزه تولید وسایل بازی در سراسر جهان فعال بودند وارد مذاکره شد. اینک می توان ادعا نمود این شرکت مجموعه ای تاثیر گذار در حوزه طراحی و ساخت پارکهای موضوعی (thempark) می باشد.امروزه ایران فان در پی راه اندازی تم پارک های تفریحی در فروشگاههای بزرگ ، مجموعه های تفریحی و گردشگری ، بوستان ها و… می باشد.اینک به چند مورد از زیرمجموعه های ایران فان اشاره می کنیم.

هیومن پارک

سفری اسرار آمیز به درون بدن انسان ، به صورت گروهی و آشنایی با اعضای بدن در ابعاد بسیار بزرگ با نور پردازی بسیار زیبا، برای اولین بار در ایران با این فرمت ، بازدیدکنندگان را شگفت زده می کند.پیشنهاد می کنیم حتما به هیومن پارک سری بزنید.
آدرس: خیابان نیاوران تهران ، ابتدای خیابان دارآباد، بعد از آجودانیه ، انتهای خیابان موزه

هلدینگ تفریحی ، گردشگری ایران فان

دکتر لند

مجموعه دکتر لند بیمارستانی مجهز شامل : دندانپزشکی ، اتاق عمل ، چشم پزشکی ، سونوگرافی و… می باشد. برای استفاده کودکان علاقمند به دنیای پزشکی در محیطی مفرح است. کودکان شما در دکتر لند با شاخه های مختلف پزشکی آشنا می شوند و می توانند از نزدیک با وسایل پزشکی کار کرده و علاوه بر بازی ، شادی و نشاط در این مجموعه ، آشنایی زیادی با رشته های مختلف پزشکی پیدا کنند.
آدرس: تهران ، خیابان نیاوران، ابتدای خیابان دارآباد ، بعد از آجودانیه ، انتهای خیابان موزه

هلدینگ تفریحی ، گردشگری ایران فان

رویا پارک

رویا پارک کامل ترین مجموعه خطای دید در منطقه با بیش از صد اثر خطای دید می باشد که شامل : بخش نقاشی های سه بعدی ، بخش بینهایت، بخش پرسپکتیو، بخش جاذبه، بخش ترفند و بخش تاریک همراه با لیدر و عکاس حرفه ای می باشد.
آدرس: خیابان نیاوران تهران ، ابتدای خیابان دارآباد، بعد از آجودانیه ، انتهای خیابان موزه

هلدینگ تفریحی ، گردشگری ایران فان

پارک حیوانات و ژوراسیک پارک تهران

یکی از زیباترین و سرگرم کننده ترین فضاهای آموزشی- تفریحی تهران دیدار از پارک حیوانات متحرک و ژوراسیک پارک تهران است. این پارک با طراحی ویژه و جانمایی ۳۰ دایناسور و بیش از ۳۰ حیوان متحرک از مشهورترین انواع آنها که با صدا و تحرک همراه است.
آدرس: سعادت آباد، میدان بهرود ، انتهای شقایق

هلدینگ تفریحی ، گردشگری ایران فان

اسپایدر پارک

پارک حشرات غول پیکر با مساحت بیش از ۸ هزار متر در منطقه سعادت آباد تهران راه اندازی شده است. اسپایدر پارک با بیش از ۳۰ نوع حشره و خزنده غول پیکر متحرک کامل ترین تم پارک حشرات در منطقه است.
آدرس: سعادت آباد، میدان بهرود ، انتهای شقایق

هلدینگ تفریحی ، گردشگری ایران فان

مجموعه تفریحی سرزمین افسانه ها

سرزمین افسانه ها، سرزمینی است خیال انگیز ولی اثر گذار در فرهنگ ایرانی ، به همراه پیشامدهای گوناگون و ناگهانی و تاحدودی عجیب که شخصیت های آن از نظر ظاهر و رفتار در موجودات عادی دیده نمی شوند. فرهنگی خود را آنگونه که هست به شهروندان بشناسانیم .
تم پارک سرزمین افسانه ها در برج میلاد تهران در محوطه ای بالغ بر ۱۰۰۰متر مربع احداث شده است. تمرکز اصلی این مجموعه بر داستان ها و افسانه های ایرانی است، مانند افسانه های شاهنامه و… که مجموعا دارای بیش از ۵۰ جاذبه و آثار شاخص است.

هلدینگ تفریحی ، گردشگری ایران فان

اقیانوس پارک

پارک موضوعی سفر به اعماق اقیانوس ( آکواپارک) در فضای ۳۲۰۰ متری ، در مجموعه اراضی عباس آباد احداث شده است. با بهره گیری از آیتم های متحرک و تم ها و آیتم های مدرن شامل بخش های ، بخش حیوانات متحرک دریایی، موزه آبزیان ، آکواریوم ، لمس آبزیان ، شارک تونل ( تونل کوسه ها) ، نمایش ویژه مپینگ متحرک به همراه بخش های نمایشی ویژه و عکاسی.
آدرس : تهران چهارراه جهان کودک ، به سمت حقانی ، خیابان شهیدی ، جنب کوچه ناوک ، روبروی بوستان آب و آتش .

هلدینگ تفریحی ، گردشگری ایران فان

مجموعه تفریحی جزیره کیش

مجموعه های تفریحی ایران فان در حزیره کیش شامل :

تم پارک سنتر کیش شامل ۳ مجموعه ژوراسیک پارک، دراگون پارک ، مجیک پارک در روبروی کشتی یونانی.
مجموعه تم پارک سفر به دور دنیا ( سفر به ۱۵ کشور دنیا) در مجموعه دیپلمات مال
مرکز سرگرمی خانوادگی شامل : مجموعه هتل زامبی ، انیمیشن استودیو ، ترمپولین پارک ، کیدزلند در مجموعه میکامال

هلدینگ تفریحی ، گردشگری ایران فان

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا