ایتالیا: اسرائیل نباید به رفح حمله کند


ایتالیا: اسرائیل نباید به رفح حمله کند

معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه ایتالیا خطاب به رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این رژیم باید از هر گونه حمله به رفح خودداری کند.

ایتالیا: اسرائیل نباید به رفح حمله کند

به گزارش راهبرد معاصر، آنتونیو تاجانی، در حاشیه حضور در شصتمین کنفرانس امنیتی مونیخ در آلمان و در جریان یک کنفرانس خبری خطاب به رژیم صهیونیستی عنوان کرد که این رژیم نباید به شهر رفح حمله کند و بایستی منتظر برقراری آتش‌بس در غزه بماند.

وی در این کنفرانس بر اهمیت تلاش‌های کشورهای گروه 7 برای برقراری آتش‌بس در غزه تاکید کرده و عنوان کرد که این کشورها می‌توانند برای آزادی «گروگان»‌ها در این شهر اقداماتی انجام دهند. تاجانی از حماس خواست تا زمینه آزادی اسرای جنگی را فراهم کرده و عنوان کرد که بدون آزادی آنها هر گونه اقدام برای مذاکره بسیار دشوار است.

رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ غزه در تاریخ 7 اکتبر تاکنون بیش از 29 هزار نفر فلسطینی را که اکثرا غیرنظامی بوده‌اند به شهادت رسانده است و 67 هزار و 984 نفر دیگر را هم زخمی کرده است. سازمان ملل گفته است، جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه بیش از 85 درصد از مردم این منطقه را آواره و با کمبود آب آشامیدنی، غذا و دارو مواجه ساخته است.

ضمن اینکه طبق اطلاعات این سازمان 60 درصد از زیرساخت‌های غزه نیز آسیب دیده و یا ویران شده است.رژیم صهیونیستی تحت تاثیر اقداماتش علیه مردم غزه در دادگاه بین‌المللی به نسل کشی متهم شده است. این دادگاه در حکمی در ماه ژانویه به تل‌آویو دستور داد تا اقدامات نسل کشی را متوقف کرده و اقدامات دیگری را برای تضمین ارائه کمک‌های بشردوستانه به غیرنظامیان غزه اتخاد کند./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساناز جلیلی کیست؛ چرا در ترکیه خودکشی کرد