محمد بن‌سلمان به دمشق می‌رود


محمد بن‌سلمان به دمشق می‌رود

روزنامه فرامنطقه‌ای «رای الیوم» نوشت که «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان به سوریه سفر خواهد کرد.

محمد بن‌سلمان به دمشق می‌رود

به گزارش راهبرد معاصر، روزنامه فرامنطقه‌ای «رای الیوم» با اشاره به گرمی روابط میان ریاض و دمشق نوشت که «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان به سوریه سفر خواهد کرد.

به نقل از رای الیوم، طبق اطلاعاتی که رای الیوم به آن دست یافته است، روابط دو کشور عربستان و سوریه شاهد پیشرفت ملموسی خواهد شد و شاهد سفر «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان به دمشق و برگزاری نشست با «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه خواهیم بود.

این رسانه افزود: این سفر در آینده نزدیک انجام خواهد شد و به پایان جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه یا برقراری آتش بس میان مقاومت و این رژیم مرتبط است؛ آتش بسی که میانجی گران به دنبال برقراری آن قبل از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان هستند.

رای الیوم ادامه داد: اگر این سفر انجام شود، تحولی مهم در روابط میان دو کشور سوریه و عربستان خواهد بود و بر احیای روابط جهان عرب با دمشق تاثیر زیادی خواهد داشت.

این رسانه درباره روابط سوریه با دیگر کشور‌های عربی نیز نوشت: روابط دمشق با قاهره شاهد گام رو به جلو نبوده و روابط سوریه با قطر نیز مانند قبل است و جز اقدامات نمادین مانند حضور تیم ملی فوتبال سوریه در جام ملت‌های آسیا در قطر و توقف جنگ رسانه‌ای میان دو کشور، تحول خاصی رخ نداده است.

رای الیوم درباره روابط سوریه با ترکیه نیز افزود که روابط این دو پیشرفت خاصی نداشته است./ ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان