حمله بامدادی رژیم صهیونیستی به شهر «رفح»


حمله بامدادی رژیم صهیونیستی به شهر «رفح»

شبکه «الجزیره» بامداد یکشنبه گزارش داد که جنگنده‌های اشغالگران، اردوگاه «یبنا» در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

حمله بامدادی رژیم صهیونیستی به شهر «رفح»

به گزارش راهبرد معاصر، منابع محلی بامداد یکشنبه از حمله هوایی مجدد ارتش رژیم صهیونیستی به شهر «رفح» خبر دادند.شبکه «الجزیره» در خبری فوری در این‌باره گزارش داد که جنگنده‌های اشغالگران، اردوگاه «یبنا» در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.خبرنگار شبکه «المیادین» نیز گزارش داد که در بمباران اردوگاه آوارگان در شمال شهر رفح، ۶ نفر از جمله دو کودک و یک زن به شهادت رسیدند.

پیشتر روزنامه «هاآرتص» به نقل از منابع مطلع نوشت که اظهارات مقامات تل‌آویو درباره احتمال حمله به رفح ممکن است حماس را برای دستیابی به توافق آزادی اسرای صهیونیست تحت فشار قرار دهد.با این حال شبکه «سی‌ان‌ان» گزارش داده بود که تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که مصر درحال ساخت یک منطقۀ حائل دیوارکشی‌شده در مرز غزه است.

این ساخت‌وساز در حالی انجام می شود که بیم آن می‌رود که وضعیت انسانی وحشتناک در غزه با حمله زمینی اشغالگران به رفح در جنوبی‌ترین بخش غزه که محل اسکان بیش از یک میلیون آواره فلسطینی گریخته از جنگ است، وخیم‌تر شود. بامداد یکشنبه همچنین «سامح شکری» وزیر امور خارجه مصر گفت که قاهره آواره‌شدن فلسطینی‌ها از نوار غزه را غیرقابل قبول می‌داند اما کشورش با آنها رفتار انسانی خواهد داشت./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی