تم پارک نمک آبرود


تم پارک نمک آبرود از سه بخش سلفی پارک ، گلکسی پارک و کافه کنتراست تشکیل شده است . دو بخش اول برای عکاسی بسیار جذاب هستند و در بخش کافه کنتراست می توانید در یک کافه جذاب و متفاوت سیاه و سفید، قهوه و نوشیدنی های دیگر سفارش بدهید . کافه کنتراست،...

تم پارک نمک آبرود از سه بخش سلفی پارک ، گلکسی پارک و کافه کنتراست تشکیل شده است . دو بخش اول برای عکاسی بسیار جذاب هستند و در بخش کافه کنتراست می توانید در یک کافه جذاب و متفاوت سیاه و سفید، قهوه و نوشیدنی های دیگر سفارش بدهید . کافه کنتراست، اولین کافه سیاه و سفید ایران است که به این شکل طراحی شده و نوشیدنی های سردو گرم هم سرو می کند.

تم پارک نمک آبرود

سلفی پارک

سلفی پارک نمک آبرود با ارائه لوکیشن‌های عکاسی هیجان‌انگیز، به گردشگران امکان می‌دهد تا یک ساعت را به عکاسی با گوشی یا دوربین خود بپردازند. بازدید از این مجموعه برای تمامی رده‌های سنی مناسب است.
عکاسی با وسیله شخصی نیازمند پرداخت هزینه نیست؛ اما اگر دوست دارید عکس‌هایی با کیفیت‌تر داشته باشید، با پرداخت هزینه می‌توانید از عکاس‌ مجموعه استفاده کنید. امکان چاپ عکس‌ها نیز با پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد.

تم پارک نمک آبرود

گلکسی پارک

گلکسی پارک نمک آبرود به سراغ آسمان شب و دنیای حیرت‌انگیز ستاره‌ها و کهکشان‌ها می‌رود. در این مجموعه شگفت‌انگیز با برخوردهای کیهانی، رقص‌های گرانشی، ابرنواخترها و سیاه‌چاله‌ها مواجه می‌شوید و به اعماق کهکشان سفر می‌کنید. انفجار بزرگ را در حدود ۱۴ میلیارد سال قبل خواهید دید و رازهایی را درخواهید یافت که هرگز از ذهن‌تان پاک نمی‌شود.
عکاسی با وسیله شخصی در این مجموعه آزاد و رایگان است.

تم پارک نمک آبرود

کافه کنتراست

کافه کنتراست نمک آبرود با فضایی سیاه و سفید، به ارائه نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خوشمزه می‌پردازد. طراحی این کافه فوق‌العاده زیبا است که می‌توانید با گرفتن عکس‌های خاطره‌انگیز، آن را تا همیشه برای خود ثبت کنید.

نحوه دسترسی به تم پارک نمک آبرود

آدرس: استان مازندران، نمک آبرود، طبقه زیرین تله کابین شماره ۲

تم پارک نمک آبرود

تم پارک نمک آبرود

تم پارک نمک آبرود

تم پارک نمک آبرود

تم پارک نمک آبرود

منبع تصاویر:salso

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!