انواع دستگاه‌های زیبایی


انواع دستگاه‌های زیبایی

در این مقاله برخی از انواع انواع دستگاه‌های زیبایی و جوان‌سازی پوست موجود در ایران را معرفی کردیم.

داشتن صورتی زیبا و جوان، پوستی صاف، شفاف و بدون هیچ جوش و آکنه‌ای برای همه انسان‌ها و به‌ویژه خانم‌ها، بسیار لذت بخش بوده و تاثیر چشمگیری در اعتماد به نفس آنان دارد. در دنیای مدرن و به‌لطف انواع دستگاه‌های زیبایی و روش‌های موجود، جوان‌سازی پوست و ازبین بردن سلول‌های مرده ممکن شده است. ما در این مقاله برخی از بهترین انواع دستگاه کلینیک زیبایی را به شما معرفی خواهیم کرد. از شما خوانندگان عزیز دعوت می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید.

دستگاه AGNESS؛ انقلابی در زمینه پوست و زیبایی

دستگاه اگنس جدیدترین متد برای درمان آکنه‌های فعال مقاوم به درمان و التهابی، کاهش غبغب، پد زیر چشم، پف بالای چشم، جولاین‌ها، سگینگ، حذف چین و چروک دور چشم و جوش‌های سر‌سیاه است. دستگاه AGNESS توسط شرکت کره‌ای AGNES medical تولید شده و FDA آمریکا و CE اروپا را کسب کرده است. دستگاه اگنس از یک ماژول اصلی، پلیت صفحه‌ای، هندپیس دو‌قطبی و تک قطبی، سوئیچ پدال پا، کابل برق و سوزن میکرو عایق یک‌بار مصرف، تشکیل شده است. استفاده از این دستگاه برای درمان، عارضه‌ای نداشته و بدون برگشت است. برای خرید دستگاه جوانسازی پوست AGNESS، ما شرکت وارد کننده این دستگاه یعنی مجموعه آفا را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

انواع دستگاه‌های زیبایی

دستگاه هایفو دابلو گلد پریمیوم؛ نسل جدید سیستم‌های دابلو

دستگاه گلد پریمیوم (Gold Premium) یا هایفو دابلو گلد، آخرین ورژن از خانواده دابلو بوده که با استفاده از تکنولوژی هایفو و به‌دلیل برخورداری از درایور برد‌های بسیار باکیفیت، بهره‌گیری از با کیفیت‌ترین منبع تولید هایفو و کارتریج‌های متنوع به پرفروش‌ترین سیستم هایفو در دنیا تبدیل شده است. تکنولوژی هایفو به امواج ماورای صوت با شدت بالاتر از ۵ وات بر سانتی‌متر مربع گفته می‌شود. این امواج به‌صورت کاملاً متمرکز و در یک عمق مشخص و قابل پیش‌بینی و کانونی‌شده، توانایی نفوذ به عمق دلخواه در بدن، بدون آسیب به بافت‌های موجود در مسیر را دارد. این ویژگی منحصر به فرد در هایفو دابلو گلد پریمیوم (Gold Premium) باعث شده دستیابی به لایه SMAS بدون نیاز به جراحی قابل انجام باشد. اگر قصد خرید این دستگاه جوان‌ساز منحصربه‌فرد را دارید، حتما قیمت دستگاه هایفو دابلو گلد را از شرکت آفتاب فروزان آریا، وارد کننده این محصول نیز استعلام بگیرید.

دستگاه پلاسما فرکشنال؛ یکی از انواع دستگاه‌های زیبایی با جایگاه ویژه در زیبایی و درمان

دستگاه پلاسما فرکشنال با اخذ گواهی ثبت اختراع فرکشنال پلاسما، یکی از برترین دستگاه‌های جوانسازی تولید شده در دنیا است. پلاسمیج (PlasmAge) محصول کمپانی ایتالیایی Brera، یک انقلاب عظیم در دستیابی به بالاترین اثربخشی همراه با کمترین ریسک عوارض جانبی در دنیا پدید آورده است. استفاده از انرژی پلاسما و فرآیند پلاسما تراپی به‌دلیل خواص منحصربه‌فرد خود، جایگاه بسیار ویژه و موثری در درمان‌های پوست و زیبایی دارد. به‌دنبال برخورد قوس پلاسما با پوست، تصعید (Sublimation) بخشی از لایه اپیدرم و تحریک درم اتفاق می‌افتد. این موضوع به بهبود ساختار کلاژنی، افزایش سرعت Turnover سلولی و تحریک فیبروبلاست‌ها منجر می‌شود. در نهایت تولید کلاژن افزایش پیدا می‌کند و پوست از قوام و شادابی مضاعفی خواهد داشت.

دستگاه VIRTUE RF؛ کامل‌ترین پلتفرم رادیوفرکانسی دنیا

دستگاه Virtue RF، مجهز به ECO RF متعلق به کمپانی SHENB کره، FDA آمریکا و CE اروپا را دارد. این دستگاه به کامل‌ترین پلتفرم رادیوفرکانسی دنیا مجهز است که سه هندپیس و سه فرکانس دارد. دستگاه VIRTUE RF با استفاده از تکنولوژی خنک کننده، موثرترین و بهترین سیستم رادیوفرکانسی در حال حاضر برای درمان اندیکاسیون‌های جوانسازی به حساب می‌آید. فقط دستگاه Virtue RF مجهز به سه فرکانس مختلف ۲MHz و ۱MHz، ۰.۵ MHz است و امکان درمان یک منطقه بزرگ با تراکم کم تا یک منطقه کوچک با تراکم زیاد را فراهم می‌کند.

انواع دستگاه‌های زیبایی

دستگاه ار اف فرکشنال نیدلینگ اِلسیس؛ یکی از مجهز‌ترین و کامل‌ترین دستگاه‌های رادیوفرکانسی دنیا

دستگاه Ellisys (اِلسیس) یکی از مجهز‌ترین و کامل‌ترین دستگاه‌های رادیوفرکانسی دنیا و ساخت کمپانی کره‌ای chungwoo است. السیس از فناوری آر اِف فرکشنال نیدلینگ بهره می‌برد. تکنولوژی RF فرکشنال نیدلینگ جزو موثرترین تکنیک‌های جوانسازی است که در این تکنیک امواج رادیوفرکانسی توسط تعدادی میکرونیدل به‌صورت مستقیم با توجه به عمق نفوذ آن که از ۰.۵ تا ۳.۵ میلی‌متر است، وارد درم رتیکولر می‌شود. از این طریق جریان رادیو فرکانسی، به‌وسیله نیدل‌ها داخل پوست برقرار می‌شود. گرمای تولید شده توسط آر اف اثرات فوری و تاخیری دارد. یکی از مهم‌ترین اثرات تاخیری RENATURATION کلاژن است.

انتخاب دستگاه زیبایی متناسب با پوست؛ کلید دریافت بهترین نتیجه

در این مقاله برخی از انواع انواع دستگاه‌های زیبایی و جوان‌سازی پوست موجود در ایران را معرفی کردیم. دستگاه AGNESS که به‌عنوان انقلابی در زمینه پوست و زیبایی شناخته می‌شود، دستگاه هایفو دابلو گلد پریمیوم، نسل جدید سیستم‌های دابلو، دستگاه پلاسما فرکشنال، یکی از انواع دستگاه‌های زیبایی که جایگاه ویژه‌ای در زیبایی و درمان کسب کرده و در نهایت دستگاه‌های VIRTUE RF و Ellisys (اِلسیس) که جز کامل‌ترین پلتفرم‌های رادیوفرکانسی دنیا هستند، در این مقاله معرفی شد. اگر صاحب کلینیک‌هی زیبایی هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم این دستگاه‌ها را به‌طور مستقیم از وارد کننده یعنی مجموعه آفا خریداری کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق