مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان: یک میلیون و 600 هزار نفر سهامدار داریم


مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان: یک میلیون و 600 هزار نفر سهامدار داریم

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان، محسن احمدی، مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در دیدار با هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان، مدیران عامل و هیات مدیره...

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان، محسن احمدی، مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در دیدار با هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان، مدیران عامل و هیات مدیره شرکت های تابعه و وابسته و معاونین و برخی از مدیران هلدینگ فرهنگیان با اشاره به سود آوری هلدینگ سرمایه گذاری فرهنگیان، گفت: این هلدینگ توانسته است سود قابل توجهی کسب کند. سهامداران ما یک میلیون و 600 هزار نفر فرهیخته هستند و ما براساس مسئولیتی که پذیرفته ایم باید بهترین خدمات از جمله چنین سود هایی به آنان ارائه کنیم.

وی با اشاره به سختی راه در راستای تحقق اهداف و برنامه های صندوق، اظهار داشت: امروز شرایط برای انجام وظیفه حساس است. خانواده بزرگ فرهنگیان امروز باید از مجموعه اقدامات ما آگاه باشند بنابراین شفافیت و پاسخگویی را در دستور کار قرار دهیم. امروز اعلام عملکرد بنگاه های اقتصادی براساس اعداد و ارقام است براین اساس گزارش هایی را به جامعه ارائه دهید که همراه با آمار باشد و موج امید در جامعه بخصوص ذینفعان ایجاد کند.

وی با اشاره به اعتماد سازی و احیا برندهای موجود در صندوق بیان داشت: شرکت ها باید از نوآوری و اقتصاد دانش بنیان نهایت بهره را ببرند. شرکت ها باید به روز و دانش خود را افزایش دهند و از فعالیت های سنتی فاصله گیرند. جوانان خانواده های فرهنگیان، نخبگان حاضر در جامعه بزرگ فرهنگیان باید بکار گرفته شوند. چندی پیش در جلسه ای مطلع شدم بسیاری از مدیران عامل شرکت های دانش بنیان از بدنه خانواده فرهنگیان هستند بنابراین باید از توانمندی آنان در شرکت ها استفاده کرد.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در ادامه صحبت های خود به هم افزایی میان شرکت های صندوق اشاره کرد و گفت: امروز بانک سرمایه، بیمه معلم و سایر شرکت ها باید از توانمندی یکدیگر بهره گیرند امروز با هم افزایی می توانیم موج امید را در جامعه ایجاد کنیم. امروز باید با هم افزایی خدمات شایسته و اطلاعات مالی شفاف به مردم ارائه دهیم، سامانه های به روز داشته باشیم و طرح های توسعه ای را در دستور کار قرار دهیم.

وی خطاب به هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان و مدیران عامل شرکت های تابعه و وابسته این هلدینگ گفت: باید برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را به صندوق ارائه دهید تا بررسی لازم در دستور کار همکاران ما قرار گیرد و این مطالبه جدی بنده محسوب می شود.

وی با اشاره به نقش صندوق در راستای حل چالش ها و موانع پیش روی شرکت ها گفت: مجموعه صندوق در کنار شما قرار دارد و پل ارتباطی با نهاد های بالا دستی است. امروز اگر شما با چالش هایی مواجه هستید با مراجعه به همکاران ما می توانید نسبت به اقدام آن گام بردارید. بنده امیدوارم با همکاری که در طی این مدت خواهیم داشت به جامعه و بخصوص ذینفعان به خوبی خدمت کنیم.

وی در پایان بیان داشت: بار جدی سود آوری برعهده شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان است و انتظار داریم در دوره جدید سال مالی که 6 ماه از آن گذشته است در تاریخ 31 شهریور 1403 شاهد سودآوری بیشتر این مجموعه باشیم.

ایرج پرهیزکار، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان نیز در ادامه این جلسه بیان داشت: این هلدینگ سند راهبردی 12 گانه را در دستور کار خود قرار داده است که یکی از شاخص های آن هم افزایی است. ما به هم افزایی اعتقاد داریم و بنا داریم تا شرکت ها با همیاری یکدیگر برگ زرینی از عملکرد مالی به ثبت برسانند.

وی شفافیت را یکی دیگر از شاخص های مهم و کلیدی برشمرد و بیان داشت: با ارائه برنامه های عملیاتی، خدمات قابل قبول و ارائه گزارش های شفاف بتوانیم بهترین خدمت را به جامعه و بخصوص ذینفعان انجام داده باشیم.


مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان: یک میلیون و 600 هزار نفر سهامدار داریم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجموعه متن و پیام تبریک روز معلم فیزیک