توضیح هلال احمر کرمان درباره امدادرسانی به سه فرد مفقود در شهرستان رابُر


توضیح هلال احمر کرمان درباره امدادرسانی به سه فرد مفقود در شهرستان رابُر

به گزارش رکنا، محل وقوع این رویداد طی روز پنجشنبه در ارتفاعات کوهستانی روستای «سیه بنوئیه» از توابع شهرستان رابر اعلام شده است. مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان در پاسخ به خبرنگار ایرنا در...

به گزارش رکنا، محل وقوع این رویداد طی روز پنجشنبه در ارتفاعات کوهستانی روستای «سیه بنوئیه» از توابع شهرستان رابر اعلام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان در پاسخ به خبرنگار ایرنا در باره این رویداد گفت:در پی مفقود شدن این سه نفر و درخواست فرمانداری بلافاصله یک تیم امداد و نجات به‌منظور عملیات جست‌وجو به محل اعزام شد.

رضا فلاح افزود: پیکر ۲ فرد فوتی به عوامل مربوطه تحویل و فرد مصدوم دیگر نیز به منظور انتقال به مرکز درمانی، به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

وی درباره علت جان باختن این افراد گفت: عوامل متولی در حال تحقیق درباره علت و جزییات دقیق حادثه هستند.

بخشدار مرکزی رابر نیز در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: سه جوان و نوجوان به کوه‌های اطراف روستای سیه بنوئیه از توابع بخش مرکزی شهرستان رفته بودند که پس از گزارش مفقودی و با تلاش عوامل هلال احمر، پیکر ۲ نفر و یک مصدوم پیدا شده است.

علی زینلی کرمانی در خصوص جزییات این حادثه افزود: پیگیری و تحقیق درباره علت مرگ این افراد در جریان است هرچند گمانه‌زنی درباره احتمال خودکشی آنان نیز متصور است اما منتظر بررسی های بیشتر و اعلام جزییات هستیم.

به گفته وی، فرد مصدوم که دارای آثار جراحت ناشی از سقوط از ارتفاع بوده در بیمارستان رابر تحت مداوا قرار دارد.


توضیح هلال احمر کرمان درباره امدادرسانی به سه فرد مفقود در شهرستان رابُر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان