گروه وکلای خانواده؛ بهترین مشاور حقوقی خانواده


گروه وکلای خانواده؛ بهترین مشاور حقوقی خانواده

بروز مشکل در هر خانواده امکان‌پذیر است و اطلاع از حق و حقوق خود به کمک مشاوره حقوقی خانواده می‌تواند به شما کمک زیادی کند.

از جمله مهم‌ترین مسائل حقوقی در هر کشور، خانواده است که نه‌تن‌ها قوانین زیادی به خود اختصاص داده است، بلکه تمرکز و بحث زیادی نیز روی آن متمرکز است. خانواده به‌عنوان پایه‌ای‌ترین نهاد اجتماعی که هر فرد در آن ایفای نقش دارد از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل نیز وکلای مخصوص و مشاورین با تجربه در حوزه خود را دارد. بروز مشکل در هر خانواده امکان‌پذیر است و اطلاع از حق و حقوق خود به کمک مشاوره حقوقی خانواده می‌تواند به شما کمک زیادی کند.

چرا به مشاوره حقوقی خانواده نیاز داریم؟

احتمالا شما نیز تا کنون بار‌ها کلمه طلاق توافقی را شنیده‌اید. پیش از هرچیز باید بدانید که قانونگذار در قوانین مختلفی برای هر شخص، حق و حقوق خاصی قائل شده است. یکی از مشکلات مهمی که اغلب افراد هنگام بروز چالش‌های خانوادگی با آن روبه‌رو هستند، عدم اطلاع از حق و حقوق خود است که این موضوع می‌تواند به بدترین مشکلات ختم شود.

داشتن یک وکیل یا بهره‌مندی از مشاور حقوقی خانواده، از این جهت با اهمیت است که می‌تواند در پیشبرد پرونده یا مراحل مختلف طلاق به شما کمک کند تا نه‌تن‌ها حقوق خود را به درستی مطالبه کنید، بلکه بتوانید در پرونده حاکم شوید. به همین دلیل عده‌ای از وکلا را وکیل طلاق می‌نامند؛ زیرا به شما کمک می‌کنند تا در پیشبرد مراحل مختلف طلاق خود، بهترین تصمیمات را متناسب با وضعیت و شرایط خود بگیرید.

آشنایی با گروه وکیل خانواده؛ بهترین وکیل طلاق توافقی برای شما

طلاق یکی از مسائل مهم قانونی است که اگر اشخاص از یک وکیل یا مشاوره حقوقی خانواده برای پیشبرد آن استفاده نکنند، درگیر مشکلات فراوانی می‌شوند که برون‌رفت از آن‌ها دائما سخت و سخت‌تر خواهد شد. وکلا و مشاورین باتجربه در حوزه خانواده، طی انجام مراحل طلاق می‌توانند به شما کمک کنند تا علاوه‌بر احقاق خود، از ضرر و زیان‌های احتمالی نیز جلوگیری کنید.

گروه وکیل خانواده، یکی از متخصص‌ترین گروه وکلای حوزه خانواده است که با داشتن سوابق و تجربه فراوان در مراحل طلاق توافقی، می‌توانند به‌عنوان بهترین وکیل طلاق برای شما به ایفای نقش بپردازند. در ادامه به بررسی خدمات ارائه شده توسط این مجموعه می‌پردازیم.

وکیل خانواده

مهم‌ترین نقش وکیل خانواده را باید دفاع از حقوق اشخاص در پرونده‌های حقوقی دانست که به آن‌ها در راستای احقاق تعهدات دریافت شده کمک می‌کند. مجموعه وکیل خانواده با تکیه بر توان و تخصص وکلای باتجربه خود می‌تواند یاری‌دهنده شما در این زمینه باشد.

طلاق توافقی

این طلاق یکی از انواع طلاق قانونی است که دو طرف (همسران) پس از توافق بر سر تعهدات و حقوق خود، اقدام به طلاق می‌کنند. در این حالت ابتدا باید دو طرف تمام حق‌وحقوق یکدیگر را برآورده سازند تا مراحل طلاق توافقی پیش رود. مجموعه وکیل خانواده می‌تواند در این زمینه نیز اقدامات لازم را برای شما انجام دهد و تمام دیون و مطالبات طرفین را مشخص و شفاف کند.

گروه وکلای خانواده؛ بهترین مشاور حقوقی خانواده

مطالبه مهریه

مهریه را باید مهم‌ترین طلب زوجه از زوج دانست که قانون‌گذار، قوانین و شرایط بسیار مناسبی برای احقاق و دریافت آن در نظر گرفته است؛ اما در انجام طلاق می‌بایست موارد مهمی رعایت شود که این موضوع از عهده وکیل خانواده بر می‌آید. به همین دلیل است که مراجع قانونی همیشه تاکید دارند تا بهترین وکیل طلاق توافقی را برای خود تعیین کنند.

اخذ اجرت‌المثل

اجرت‌المثل به حقوق مالی زوجه‌ای گفته می‌شود که وی هیچ تعهدی برای انجام آن نداشته و بنابر درخواست زوج، اقدام به انجام آن کرده است. این حق مالی می‌تواند شامل موارد بسیار زیادی باشد که اگر بدون کمک مشاور یا وکیل خانواده درخواست شود، احتمال رد آن منتفی نیست؛ بنابراین قبل از درخواست آن باید با یک مشاور باتجربه صحبت کرد.

طلاق از طرف زن

یکی از انواع طلاق، درخواست آن از طرف زن است. در شرایطی که زوجه نتواند با شرایط یا وضعیتی که همسرش دارد، کنار آمده و زندگی خود را ادامه دهد، امکان درخواست طلاق از طرف زن وجود دارد. بر خلاف طلاق توافقی، در این نوع طلاق اگر شرایط زوجه درست و قانونی باشد، نیازی به درخواست یا رضایت مرد برای طلاق نیست و قانونگذار از زوجه حمایت قانونی به عمل خواهد آورد.

طلاق از طرف مرد

دومین نوع طلاق در دسته‌بندی انواع طلاق را باید هنگامی دانست که مرد یا زوج درخواست آن را دارند. در این حالت مشاور یا وکیل خانواده با بررسی تمام جوانب پرونده و نگاهی به حقوق، دیون و مطالبات مرد، درخواست قانونی وی را برای انجام این کار ثبت می‌کند تا بر خلاف مراحل طلاق توافقی، مرد بتواند پس از به‌جا آوردن تعهدات خود، از زوجه طلاق گیرد.

فسخ نکاح

فسخ نکاح گرچه در ظاهر شبیه طلاق است؛ اما این دو کاملا با هم فرق دارند و فقط در ماهیت مشابه هم هستند. در واقع فسخ نکاح بر خلاف طلاق در شرایط خاصی صورت می‌گیرد که یکی از طرفین دارای عیب خاصی مانند جنون باشد و طرف دیگر نتواند با چنین مشکلی کنار آید. در این حالت وی می‌تواند شخصا و بدون حضور طرف مقابل درخواست فسح نکاح را ثبت کند.

حضانت و سلب حضانت

در انواع طلاق، خصوصا طلاق توافقی، یکی از مسائل مهمی که پیش می‌آید، بحث حضانت یا سلب حضانت است. حضانت یعنی نگهداری و مراقبت از فرزندان که قانون‌گذار در این زمینه نیز شرایط مختلفی پیش‌بینی کرده و به هر کدام نیز مجموعه‌ای از قوانین اختصاص داده است. گروه وکلای خانواده می‌تواند در این زمینه نیز به شما کمک کند تا حضانت فرزندان خود را کسب کنید یا از طرف مقابل سلب حضانت کنید.

گروه وکلای خانواده؛ بهترین مشاور حقوقی خانواده

سخن نهایی

مراحل طلاق توافقی یکی از پیچیده‌ترین مسائل حقوقی است که نیازمند تجربه و آگاهی مشاورین حقوقی است؛ زیرا در هر مرحله وکیل یا مشاور می‌تواند به شما کمک کند تا در کمترین زمان ممکن، بهترین راه‌حل را اتخاذ کرده و بهترین اقدامات را جهت پیشبرد پرونده در پیش گیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از وب‌سایت وکیل خانواده بازدید به عمل آورید و در صورت نیاز به خدمات مختلف ذکر شده در این مطلب نیز با شماره تماس‌های قرار گرفته در این سایت، تماس حاصل فرمایید. بهترین وکیل طلاق توافقی را با وکیل خانواده تجربه کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی