چالش‌های احتمالی مسافران برای رزرو تور مشهد در نیمه شعبان


چالش‌های احتمالی مسافران برای رزرو تور مشهد در نیمه شعبان

قرارگیری تعطیلی نیمه شعبان در روز یکشنبه باعث شده تعداد زیادی از مردم روز شنبه را مرخصی گرفته و تور مشهد را در این ایام رزرو کنند. اما رزرو این تور و سفر به شهر امام رضا (ع) در تعطیلات نیمه شعبان بدون دردسر هم نیست. به خصوص اینکه تفاضای زیادی برای رزرو تور مشهد در این ایام وجود دارد. اما با انتخاب این زمان برای سفر با چه چالش‌هایی مواجه خواهید شد؟

قرارگیری تعطیلی نیمه شعبان در روز یکشنبه باعث شده تعداد زیادی از مردم روز شنبه را مرخصی گرفته و تور مشهد را در این ایام رزرو کنند. اما رزرو این تور و سفر به شهر امام رضا (ع) در تعطیلات نیمه شعبان بدون دردسر هم نیست. به خصوص اینکه تفاضای زیادی برای رزرو تور مشهد در این ایام وجود دارد. اما با انتخاب این زمان برای سفر با چه چالش‌هایی مواجه خواهید شد؟

دیر بجنبید، هتل‌های مشهد تکمیل ظرفیت شده اند!

مهم‌ترین مسئله‌ای که در مورد رزرو تور مشهد در نیمه شعبان باید بدانید، تکمیل شدن ظرفیت پرواز‌های مسیر و هتل‌های این مقصد است. در واقع با نزدیک‌تر شدن به این عید مذهبی، اکثر هتل‌های نزدیک حرم مشهد تکمیل ظرفیت می‌شوند. حتی ممکن است امکان پیدا کردن هتل خوب با فاصله‌ی زیادتر از حرم را هم پیدا نکنید. در این شرایط باید به ناچار سراغ رزرو هتل‌ها و مهمان‌پذیر‌هایی با کیفیت پایین‌تر بروید. در حالی که ممکن است حتی با رزرو بهترین هتل‌های مشهد هم بهترین خدمات مناسب وجود نداشته باشد.

احتمال وجود ضعف در خدمات هتل‌ها وجود دارد؟

باتوجه‌به شلوغی شهر مشهد از پنجشنبه ۴ ام اسفند، ممکن است هتل‌ها خدمات روال عادی خود را با کیفیت سابق به شما ارائه ندهند. به طور مثال امکان تاخیر در نظافت یا تغیر در برنامه‌ی غذایی وجود ندارد. در نتیجه باید با آگاهی کامل از این مسئله در انتخاب هتل‌های مشهد اقدام کنید.

قطار‌های اتوبوسی، تنها راه برای سفر ریلی هستند؟

بلیط قطار‌های کوپه‌ای به دلیل قیمت پایین‌تر نسبت به هواپیما و راحت‌تر بودن آن‌ها نسبت به قطار‌های اتوبوسی و اتوس‌ها زودتر به اتمام می‌رسند. پس اگر قصد رزرو تور زمینی مشهد را دارید، دو راه پیش روی شما قرار دارد. اول اینکه برای سفر با قطار‌های کوپه‌ای باید حداقل دو الی سه هفته قبل از عید شعبان، پکیج مسافرتی مدنظرتان را رزرو کرده باشید. در صورتی که این دسته از بلیط‌ها را از دست دادید، باید به دنبال خرید بلیط قطار‌های اتوبوسی یا اتوبوس‌های VIP مسیر مشهد بروید.

چالش‌های احتمالی مسافران برای رزرو تور مشهد در نیمه شعبان

قیمت‌های بالا، موضوعی که نمی‌توانید از آن فرار کنید!

به طبع با رشد شدید تقاضا در نیمه‌ی شعبان، قیمت تور مشهد نیز افزایش چشمگیری پیدا می‌کند. حتی ممکن است هزینه‌ی پرداختی شما برای سفر به این شهر در تعطیلات عید نیمه شعبان حداقل ۵۰ درصد بیشتر از روز‌های عادی سال باشد. البته باید در نظر داشته باشید که هزینه‌های این تور، نسبت به پکیج‌های مسافرتی مشهد در نوروز پایین‌تر است. پس اگر قصد رزرو تور مشهد را در تعطیلات با قیمت مناسب‌تر دارید، این ایام را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

شلوغی حرم در نیمه شعبان؛ دردسری که باید به جان بخرید

زیارت در حرم هم باتوجه‌به میزان زیاد تقاضا برای رزرو تور مشهد دشوار است. در واقع حتی اگر ساعات اولیه‌ی صبح را برای زیارت انتخاب کنید هم باید پیشبینی شلوغی حرم را داشته باشید. در صورتی که همراه شما در این سفر سالمند یا کودک وجود داشته باشد، دردسر‌های زیادی در زمان زیارت خواهید داشت. اما اگر تنها هستید، رزرو این تور را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ترافیک خیابان‌های اطراف حرم را در نظر بگیرید!

در صورتی که تعطیلی نیمه شعبان قصد سفر به مشهد با خودرو را دارید، باید ترافیک خیابان‌های این شهر به خصوص اطراف حرم را در نظر بگیرید؛ به دلیل حجم بالای مسافران در این سه چهار روز، ممکن است نتوانید حتی یک محل پارک مناسب برای خودروی خود پیدا کنید. به خصوص اگر قصد رفت و آمد با خودروی شخصی تا حرم یا بازار امام رضا را داشته باشید. برای داشتن جای پارک در هتل نیز بهتر است از قبل این موضوع را با مسئول رزرواسیون محل اقامت‌تان هماهنگ کنید.

چالش‌های احتمالی مسافران برای رزرو تور مشهد در نیمه شعبان

راه‌های کاهش مشکلات مسافران تور مشهد در نیمه شعبان

اینطور نیست که مشکلات مسافران تور مشهد در نیمه شعبان بدون راه حل باشد. بلکه با برخی از کار‌ها می‌توانید از بروز این مشکلات جلوگیری کنید. در ادامه دو راه حل را در این باره به شما پیشنهاد داده‌ایم:

1. همین امروز تور مشهد نیمه شعبان را رزرو کنید!

به دلیل افزایش قیمت تور مشهد با نزدیک شدن به ایام نیمه شعبان، به شما پیشنهاد می‌کنیم که پکیج‌های مسافرتی مدنظرتان را هرچه زودتر رزرو کنید. درواقع بایستی این تور را از همین امروز (دو هفته قبل از نیمه شعبان) رزرو کرده باشید. به خصوص اگر مبدا شما شهری به غیر از تهران است؛ زیرا تعداد بلیط پرواز‌ها و قطار‌ها از هر شهری به غیر از تهران محدود می‌باشد و با به تعویق انداختن زمان خرید تور، هزینه‌های شما افزایش چشمگیری پیدا می‌کند.

2. از آژانس‌های مسافرتی برای بهبود سفرتان مشاوره بگیرید!

کارشناسان تور در آژانس‌های مسافرتی، می‌توانند راه‌هایی را برای کم‌تر شدن مشکلات‌تان در طول سفر پیشنهاد دهند. به طور مثال برای دور ماندن از شلوغی خیابان‌های اطراف حرم، هتل‌های دورتر، اما با کیفیت را به شما پیشنهاد می‌دهند. اما در صورتی که قصد دریافت مشاوره‌ی بیشتر را دارید، امکان برقراری تماس با بهترین آژانس‌های مسافرتی از طریق سایت لحظه آخر برای شما فراهم است.

رزرو تور مشهد نیمه شعبان به کمک لحظه آخر

آژانس‌های مسافرتی در سایت لحظه آخر می‌توانند شما در زمینه‌ی رزرو تور مشهد با قیمت مناسب راهنمایی کنند. همچنین شما می‌توانید قبل از برقراری تماس انواع پکیج‌های مسافرتی برگزار شده توسط آژانس‌های گردشگری مختلف را بررسی و مقایسه کنید. پس از رزرو تور نیز آژانس مسافرتی طرف قرارداد شما، در طول سفر همراه‌تان خواهد بود. به‌این‌ترتیب مشکلات احتمالی در سفر به سرعت حل شده و سفری به یادماندنی خواهید داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین فیلم‌های رمانتیک و عاشقانه از نگاه imdb