(ویدیو) قالیباف: انقلاب اسلامی در ادامه بعثت پیامبر است


(ویدیو) قالیباف: انقلاب اسلامی در ادامه بعثت پیامبر است

«اینکه رهبری فرموند امام ما امام تحول است ریشه در همین نکته دارد؛ مقام معظم رهبری در عید مبعث به همین موضوع اشاره کردند که انقلاب اسلامی در ادامه بعثت و برانگیختگی برای تحول و رشد و احیای مجدد اسلام و عزت مسلمین است.»

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قرآن کتاب زندگی و حکمرانی و اداره و رشد جامعه است، گفت: اصلی‌ترین شاخص برای یک جامعه، رشد تفکر و عقلانیت دینی در آن جامعه است.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در افتتاحیه چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن گفت: قرآن و کتابی که برای هدایت و تعلیم و تربیت است.

وی ادامه داد: این ماموریت نبی مکرم اسلام است که تعلیم و تربیت و حکمت به جامعه آموخته شود و این کتاب برای این آموختن و حرکت است.

رئیس مجلس بیان کرد: بدون شک این اجلاس و اینگونه نشست‌ها بهترین هنجارسازی‌ها برای انس با قرائت است؛ قرآن کتاب زندگی و حکمرانی و اداره و رشد جامعه است

قالیباف همچنین با بیان اینکه اصلی‌ترین معیار رشد یک جامعه، عقلانیت دینی آن جامعه است، گفت: اصلی‌ترین شاخص برای یک جامعه، رشد تفکر و عقلانیت دینی در آن جامعه است لذا جامعه قرآنی جامعه‌ای است که هر روز در آن رشد و عقلانیت دینی بیشتر از قبل باشد و در این مسیر گام بردارد و این امر معنوی است.

وی ادامه داد: اینکه رهبری فرموند امام ما امام تحول است ریشه در همین نکته دارد؛ مقام معظم رهبری در عید مبعث به همین موضوع اشاره کردند که انقلاب اسلامی در ادامه بعثت و برانگیختگی برای تحول و رشد و احیای مجدد اسلام و عزت مسلمین است.

قالیباف تاکید کرد: این انقلاب رو به جلو ادامه دارد و ان‌شاءلله پیش خواهد رفت به طوری که دیده ایم چه تاثیراتی در اتحاد مسلمین و مقابله با استکبار و رژیم جنایتکار و کودک کش صهوینستی داشته و امت اسلامی ایستاده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | واکنش تحسین‌برانگیز راننده‌های ایرانی هنگام شنیدن صدای آژیر آمبولانس