استیکر قلب احسان علیخانی برای مخاطب خاصش+ عکس


استیکر قلب احسان علیخانی برای مخاطب خاصش+ عکس

جمله زیبای احسان علیخانی برای مخاطب خاصش؛ امام حسین(ع) احسان علیخانی مجری محبوب تلویزیون به تازگی در صفحه مجازی خود استوری را منتشر نمود که مورد توجه و سوژه کاربران قرار گرفت و با واکنش...

جمله زیبای احسان علیخانی برای مخاطب خاصش؛ امام حسین(ع)

احسان علیخانی مجری محبوب تلویزیون به تازگی در صفحه مجازی خود استوری را منتشر نمود که مورد توجه و سوژه کاربران قرار گرفت و با واکنش هایی همراه بود. در ادامه این بخش از نمناک استوری تامل برانگیز مجری برنامه های عصر جدید و ماه عسل برای مخاطب خاصش را می بینید.

احسان علیخانی مجری، تهیه کننده و کارگردان کشورمان که دنبال کننده های بسیاری را در فضای مجازی دارد، در قالب یک استوری برای مخاطب خاصش نوشت:

نامت را که میبرند دلم قرص می شود.

استیکر قلب احسان علیخانی برای مخاطب خاصش+ عکس

استوری عاشقانه احسان علیخانی

گرچه این استوری برخی از کاربران را به اشتباه انداخت و گمانه زنی های بسیاری را در پی داشت اما مخاطب خاص احسان علیخانی امام حسین(ع) سرور شهیدان است. علیخانی در روز تولد امام سوم شیعیان با انتشاراین متن اشاره ای به ویدیو چندین سال قبل خود نمود که در آن متنی زیبا را دکلمه می کند.

مختصر بیوگرافی احسان علیخانی

احسان علیخانی مجری، تهیه کننده و کارگردان کشورمان متولد 15 آبان 1361 در تهران است. او فرزند آخر خانواده بوده و دارای دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خود می باشد،مادرش طوبی مظاهری پرستار بازنشسته و پدر او حسین علیخانی است.احسان علیخانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

برنامه های احسان علیخانی

علیخانی تا کنون مجری برنامه هایی چون عصر جدید، ماه عسل، بهار نارنج، پسرای ایرونی، صبح آمد، سه ستاره و... بوده است و به جز تهیه کنندگی برنامه هایی مانند جوکر، عصر جدید، ماه عسل، ویژه برنامه های سال نوو... تجربه سرمایه‌گذاری و تهیه‌کنندگی در فیلم‌های بدون تاریخ، بدون امضاء و برف آخر را در کارنامه دارد.


استیکر قلب احسان علیخانی برای مخاطب خاصش+ عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...