افشاگری بزرگ مایلی کهن درباره دعوای بازیکنان تیم ملی بر سر بازوبند کاپیتانی!


افشاگری بزرگ مایلی کهن درباره دعوای بازیکنان تیم ملی بر سر بازوبند کاپیتانی!

محمد مایلی کهن سرمربی سابق تیم ملی در اظهارات تارزه ای مدعی شده که میان برخی از ستاره هاتی تیم ملی فوتبال در جام ملت های اخیر در قطر اختلاف وجود داشته است.

وقت صبح- چند روز پس از ناکامی تیم ملی در رسیدن به فینال با سرمربی اسبق این تیم پیرامون ماجراهای قطر و البته شرایط پرسپولیس هم‌کلام شدیم.

یکی از مواردی که در خلال برگزاری جام ملت‌ها سر و صدا کرد حرف‌هایی بود که امیر قلعه‌نویی در مورد اتفاقات سال ۲۰۰۷ بر زبان آورد.

ببینید مگر نمی‌گفتند ما بدون باخت از جام ملت‌های ۲۰۰۷ حذف شدیم؟ ما در ضربات پنالتی آن سال به کره جنوبی باختیم و کنار رفتیم. اگر آقایان می‌گویند به کره جنوبی نباختیم پس امسال هم سوریه را نبردیم! اگر ضربات پنالتی محاسبه نمی‌شود و آن‌سال ما به کره نباختیم پس امسال هم قاعدتا سوریه را نبرده‌ایم.

با این همه معتقدید برای تیم ملی چه تصمیمی باید گرفته شود؟ تغییر در کادر یا ادامه دادن با همین گروه؟ به هر حال ما کمتر از ۴۵ روز دیگر دوباره بازی داریم.

من دلایل خاص خودم را دارم و با صراحت می‌گویم موافق سرمربی‌گری یک فرد خارجی نیستم و نظرم روی سرمربی داخلی است حتی اگر دشمن من باشد. البته در مورد این جام ملت‌ها یک‌سری حرف‌های خاصی هم پیرامون وجود اختلاف میان برخی ملی‌پوشان شنیده‌ام.

چه حرف‌هایی؟

همان‌طور که به شما گفتم بعد از پیروزی مقابل ژاپن و پایان محرومیت مهدی طارمی من هم اگر سرمربی تیم ملی بودم ایشان را در ترکیب ثابت می‌گذاشتم ولی شنیدم سر مسئله کاپیتانی یکسری مشکلات در تیم ملی ایجاد شد و چنددستگی به وجود آمد که قطعا می‌تواند روی عملکرد تیم تاثیر گذاشته باشد؛ اتفاقا از منبع موثق هم شنیدم.

یک بحثی هم مطرح است مبنی بر این‌که حرف‌های امیر قلعه‌نویی بعد از بازی با سوریه و گفتن این جمله که بعضی بازیکنان بزرگ بزرگی نکردند، ملی‌پوشان باسابقه را ناراحت کرده بود.

من اعتقادم این نیست. بچه‌ها از حرف سرمربی خودشان ناراحت نمی‌شوند و او را به چشم یک پدر یا برادر بزرگتر می‌بینند.

منبع: خبر ورزشی

کد خبر : ۲۲۶۴۲۶
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم حمله تند ریما رامین فر به نقی قبل از ساخت پایتخت 7 ! / همای پایتخت از بازی انصرا...