اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته


اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محور‌های مواصلاتی کشور خبر داد.

حسینی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: تردد موتورسیکلت‌ها به استثناء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۲۵ بهمن تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۸ بهمن از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

به گفته وی اعمال محدودیت تردد در محور کندوان، در صورت پرحجم بودن تردد و اعلام مأموران پلیس راه انجام می‌شود. در روز چهارشنبه ۲۵ بهمن تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ از مرزن‌آباد به سمت تهران ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ از پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز) به مقصد چالوس یک‌طرفه خواهد بود.

او می‌گوید: با اعلام محدودیت قطعی تردد برای انواع وسایل نقلیه در روز جمعه ۲۷ بهمن، محدودیت تردد خودرو‌ها از ساعت ۱۴ از آزادراه تهران- شمال به مقصد چالوس اعمال می‌شود.

وی بیان کرد: از ساعت ۱۵ روز جمعه ۲۷ بهمن و از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) محور به طور کامل مسدود بوده و از ساعت ۱۷ این روز از مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) یک‌طرفه خواهد بود و این طرح از ساعت ۲۳ اتمام یافته و مسیر حرکت خودرو‌ها از پل زنگوله تا مرزن‌آباد دو طرفه می‌شود، همچنین تردد برای ساکنان و افراد محلی از مسیر جاده قدیم کرج - چالوس تا محدوده پل زنگوله آزاد است.

حسینی اظهار کرد: در محور هراز و در صورت افزایش حجم ترافیک و اعلام ماموران پلیس راه، در روز جمعه ۲۷ بهمن محدودیت یک‌طرفه مقطعی به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد و تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثناء خودرو‌های حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی از محور کرج - چالوس و بالعکس و تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز را ممنوع اعلام کرده است.

او گفت: تردد خودرو‌های کامیون و کامیونت به استثناء خودرو‌های حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۵ بهمن و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۶ و ۲۷ بهمن از محور هراز ممنوع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022