فیلم| اجرای متفاوت آرون افشار در کنسرت جدیدش


فیلم| اجرای متفاوت آرون افشار در کنسرت جدیدش

بار دیگر آرون افشار خواننده پاپ چراغ این موسیقی را روشن کرد. خواننده جوانی که این روزها، در اجرا‌های زنده، تاحدودی به روزگار اوج خود بازگشته و توانسته است با چند تغییر در رپرتوار، از اجرای کلیشه‌ای چندماه گذشته خود فاصله بگیرد.

آرون افشار به‌مانند سال گذشته، نخستین خواننده موسیقی پاپ بود که چراغ کنسرت‌های جشنواره امسال را روشن کرد. خواننده جوانی که همچنان توانسته محبوبیت خود را در میان هوادارانش حفظ کند. این مهم را می‌شود از استقبال خوبی که از آهنگ‌های اخیر این خواننده می‌شود، به‌درستی درک کرد.

در اجرای شب گذشته که در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد، حتی یک صندلی خالی نیز یافت نمی‌شد. اجرا با تاخیر بسیاراندکی آغاز شد و آرون افشار با رپرتواری نسبتا متفاوت با اجرا‌های گذشته‌اش، به اجرای برنامه پرداخت.

آرون در این اجرا نیز خلاقیت‌های خوبی به نمایش گذاشت و توانست قدرت صدای خود را به رخ بکشد. اصرار او بر پایان‌های تحریرگونه کارهایش از دیگر قدرت‌نمایی‌هایی بود که این خواننده جوان در اجرای شب گذشته‌اش به اجرا گذاشت و سبب شد تا تشویق انتهایی هر آهنگش از سوی مخاطبان، پرشورتر باشد.

این خواننده جوان که عمدتا در کارهایش کم صحبت می‌کند برای دقایقی قصد داشت تا به شکلی دردودل‌گونه با مخاطبانش حرف بزند که به هر دلیلی کلامش را جاری نکرد و ترجیح داد که به جای صحبت کردن، به اجرای برنامه بپردازد.

وسواس آرون بر صدابرداری سالن و حذف صدا‌های اضافه از دیگر مواردی بود که این خواننده در اجرای شب گذشته‌اش نیز آن را نشان داد که این مهم، نشان از تمرکز خوب او در اجرایی سالم و درست دارد.

اجرای شب گذشته آرون، بار دیگر این خواننده را در بازار رقابت موسیقی پاپ نگه‌داشت. اجرا‌های شش‌ماه نخست امسال این خواننده، سروشکلی کلیشه‌ای داشت و بیم آن می‌رفت که با تداوم این جریان، از تعداد مخاطبان کنسرت‌های وی کاسته شود، اما اجرا‌های اخیر این خواننده و حتی اجرای شب گذشته وی، علایمی از تغییر در رپرتوار و نوع خوانش کار‌ها می‌داد که به دل نشست و نشان داد که این خواننده همگام با کارهایش جدیدش، به دنبال تغییر درست و هوشمندانه است.

این شکل اجرا اگر با کار‌های قدرتمند جدید همراه باشد می‌تواند اتفاق‌های به‌مراتب بهتری را برای این خوانده جوان و بااخلاق فراهم کند.

کنسرت‌های آرون افشار به همت موسسه فرهنگی و هنری آوای فروهر با مدیریت محمد و مجتبی حاتم‌پور برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شرایط فروش اقساطی KMC X5 با تحویل 30 روزه اعلام شد + جدول اردیبهشت 1403