5 مرکز زیبایی در استان زنجان پلمپ شد


5 مرکز زیبایی در استان زنجان پلمپ شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از پلمپ ۵ مرکز زیبایی در استان خبرداد و گفت: رسیدگی به پرونده‌های این مراکز بدون هیچ‌گونه اغماضی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، رضا مظفری در جمع خبرنگاران با اشاره به این خبر ظهار کرد: به منظور صیانت از سلامت مردم و جلوگیری از فعالیت افراد فاقد صلاحیت در حوزه درمان، طی بازدیدهای مستمر با همکاری دستگاه‌های ذیربط نظارت‌های لازم صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در این بازدیدها سه مرکز در زنجان و ۲ مرکز در ابهر پلمب شد، اضافه کرد: علت پلمب یک مرکز اداره آن توسط پزشک عمومی بود، یک مرکز به علت نداشتن مدرک توسط اپراتور لیزر و نداشتن پزشک ناظر و یک مرکز دیگر نیز ارائه خدمات لیزر در مرکز مامایی که اتفاقاً مجوز هم نداشت؛ پلمب شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: همچنین در ابهر نیز یک مرکز پوست و مو و زیبایی و یک مرکز دندانسازی به علت عدم رعایت موارد بهداشتی و قانونی پلمب شد.

مظفری با اشاره به برخورد جدی تعزیرات با متخلفین در این حوزه گفت: با کلینیک‌های زیبایی فاقد مجوز که متأسفانه تعداد آنها رو به افزایش است برخورد تعزیراتی می‌شود.

وی افزود: اقدامات درمانی صورت گرفته در این مراکز غیر مجاز که عمدتاً توسط افراد فاقد صلاحیت انجام می‌شود بعضاً منجر به آسیب‌های جسمی و روحی به شهروندان شده که در راستای برخورد با این نوع تخلفات، رسیدگی به پرونده‌های این مراکز بدون هیچ‌گونه اغماضی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید