توضیحات سلاجقه درباره وضعیت قلاده شیر باغ‌وحش مشهد


توضیحات سلاجقه درباره وضعیت قلاده شیر باغ‌وحش مشهد

رییس سازمان حفاظت محیط زیست درباره وضعیت یک قلاده شیر در مشهد، گفت: اگر مشخص شود که جنبه بیماری این قلاده شیر دلایلی مرتبط با وضعیت رسیدگی و تأمین نشدن مواد غذایی داشته باشد حتماً برخورد قانونی انجام می‌شود.

علی سلاجقه در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در امر احیای دریاچه ارومیه قبلا با کشور‌های مختلف از جمله ژاپن همکاری شده بود، ولی درحال حاضر همکاری نداریم.

به گزارش ایسنا، وی یادآور شد: گام دوم احیای دریاچه ارومیه آغاز شده است و امیدواریم وزارت‌خانه‌های جهاد کشاورزی و نیرو به وظایف خودشان عمل کنند و دریاچه روز‌های خوبی را شاهد باشد. با بارش‌های اخیر وضعیت به نسبت مناسب شده است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تمام تالاب‌های اقماری دریاچه با تلاش همکارانم در شرایطی که هنوز بارش نداشتیم، هم از لحاظ تامین آب و هم تنوع زیستی و جانوری وضعیت مناسبی داشت.

سلاجقه در پاسخ به پرسشی درباره حاشیه‌های وضعیت یک قلاده شیر در مشهد، اظهار کرد: همیشه بر باغ‌وحش‌ها نظارت می‌کنیم. در مشهد، اما آن قلاده شیر هم از لحاظ سنی با مشکل مواجه است و هم کار‌های تیمارگری‌اش در حال انجام است. اگر مشخص شود که جنبه بیماری این قلاده شیر دلایلی مرتبط با وضعیت رسیدگی و تأمین نشدن مواد غذایی داشته باشد حتماً برخورد قانونی انجام می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک