تلاش پلیس برای کاهش جرایم سایبری


تلاش پلیس برای کاهش جرایم سایبری

به گزارش رکنا، سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ، صبح امروز با اشاره به اهمیت افزایش سواد رسانه شهروندان در استفاده از فضای مجازی، گفت: با توجه به وظایف...

به گزارش رکنا، سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ، صبح امروز با اشاره به اهمیت افزایش سواد رسانه شهروندان در استفاده از فضای مجازی، گفت: با توجه به وظایف ذاتی که بر عهده پلیس، مخصوصا پلیس فتا در حوزه رصد مجازی قرار دارد، باید گفت که پلیس سایبری تمام تلاش خود را بر این امر معطوف می کند که در فضای سایبری محیطی امن برای مردم ایجاد کنیم.

این مقام انتظامی عنوان داشت: برخی از موضوعات نیز مربوط به سواد رسانه ای و سواد سایبری است و مرتبط به موضوعاتی است که مردم باید با افزایش سوار رسانه ای خود به پلیس کمک کنند.

سرهنگ گودرزی، با اشاره به انتخابات پیش رو، بیان داشت: دادستانی تهران، قوه قضاییه، دادسرای ناحیه 31، دادسرای فرهنگ ورسانه و استانداری تهران در این انتخابات در کنار پلیس خواهند بود تا وقوع آسیب و فضای جرم زا جلوگیری به عمل آید.

وی تصریح کرد: تمام تلاش پلیس این است که پیشگیری لازم در برابر آسیب ها انجام شود تا در حوزه های مختلف فضای مجازی و سایبری، آسیبی به شهروندان وارد نشود.


تلاش پلیس برای کاهش جرایم سایبری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | حمله نظامیان اسرائیلی به دانش‌آموزان