چرا تریبون سخنرانی 22 بهمن را در اختیار تفرقه افکنان قرار می‌دهید؟


چرا تریبون سخنرانی 22 بهمن را در اختیار تفرقه افکنان قرار می‌دهید؟

«تریبون مراسم ۲۲ بهمن، نباید به ابزاری در دست افرادی که نشان داده‌اند به حفاظت از وحدت پای‌بند نیستند و از هر مناسبتی برای تفرقه‌افکنی استفاده می‌کنند تبدیل شود. کسانی که به خود اجازه می‌دهند تصمیم نظام در یکی از مقاطع حساس را خودسرانه زیر سؤال ببرند و با پرخاش به این و آن اهداف جناحی خود را دنبال کنند نباید به تریبون مراسم ۲۲ بهمن که مظهر وحدت و همبستگی ملی و «قدر مشترک» تمام جناح‌هاست دسترسی داشته باشند.»

روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی به سخنرانی های راهپیمایی ۲۲ بهمن واکنش نشان داد.

این روزنامه نوشت؛ درباره حضور گسترده مردم در راه‌پیمائی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال مطالب متنوعی گفته و نوشته شد.

غیر از این نکته که حضور در این راه‌پیمائی با هدف حمایت از اصل نظام جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد و به همین دلیل کسانی که به این نظام و انقلاب اسلامی وفادار هستند با قطع نظر از عملکرد مسئولین، برای اعلام این وفاداری به صحنه می‌آیند، اگر بخواهیم برای این حضور، عنوانی در نظر بگیریم باید بگوئیم شرکت در راه‌پیمائی ۲۲ بهمن «قدر مشترک» تمام کسانی است که با سلایق مختلف و گرایش‌های متفاوت، اصل نظام و انقلاب اسلامی را قبول دارند.

درگیری‌ها، اختلافات و تفرقه‌افکنی‌هائی که بسیاری از آن‌ها ناشی از شیطنت‌های عوامل نفوذی، فرصت‌طلبان و نان به نرخ روزخوران است، جای زیادی برای قدر مشترک‌های نیرو‌های وفادار به نظام و انقلاب اسلامی باقی نگذاشته است.

در این شرایط نامطلوب و فضای پرتنش، همه باید برای حفاظت از این «قدر مشترک» که به برکت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برای کشور و ملت باقی مانده است، تلاش کنیم. این تلاش می‌تواند زمینه را برای نزدیک شدن فکر‌ها و صاف شدن قلب‌ها نسبت به همدیگر فراهم کند و راه رسیدن به وحدت و فاصله گرفتن از تفرقه را هموار نماید.

تریبون مراسم ۲۲ بهمن، نباید به ابزاری در دست افرادی که نشان داده‌اند به حفاظت از وحدت پای‌بند نیستند و از هر مناسبتی برای تفرقه‌افکنی استفاده می‌کنند تبدیل شود. کسانی که به خود اجازه می‌دهند تصمیم نظام در یکی از مقاطع حساس را خودسرانه زیر سؤال ببرند و با پرخاش به این و آن اهداف جناحی خود را دنبال کنند نباید به تریبون مراسم ۲۲ بهمن که مظهر وحدت و همبستگی ملی و «قدر مشترک» تمام جناح‌هاست دسترسی داشته باشند.

مسئولان برگزاری مراسم ۲۲ بهمن باید تمام تلاش خود را برای افزایش انگیزه عموم مردم، جناح‌ها، گروه‌ها، احزاب، اقلیت‌های دینی، پیروان مذاهب، اقوام و اقشار مختلف جهت حضور در این جشن ملی به عمل آورند و از هرگونه اقدام تفرقه‌افکنانه در هر پوششی که باشد جلوگیری نمایند.

این مسئولیت بقدری مهم است که حتی به بالاتر از دست‌اندرکاران برگزاری مراسم نیز مربوط می‌شود. مسئولان ارشد نظام اگر برای همبستگی ملی و وحدت کلمه ملت جایگاهی قائل هستند باید در برابر بی‌مبالاتی‌ها در استفاده از تریبون مراسم ۲۲ بهمن احساس مسئولیت کنند و این تریبون و این مراسم را فراجناحی و در جایگاهی که درخور عموم ملت باشد بدانند. اگر مسئولان ارشد نظام، قدر این قدر مشترک را ندانند، خودشان نیز مورد تعرض نان به نرخ روزخورندگان قرار خواهند گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غوغای عشق