مذاکرات حماس و اسرائیل به بن بست خورد/ هیات اسرائیلی به تل‌‌آویو برگشت


مذاکرات حماس و اسرائیل به بن بست خورد/ هیات اسرائیلی به تل‌‌آویو برگشت

اقتصادنیوز: منابع عبری خبر دادند که مذاکرات قاهره برای دستیابی به توافق آتش‌بس در غزه پایان یافته و هیات اسرائیل در راه بازگشت به تل‌آویو است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد، مذاکرات قاهره پایان یافته و هیات رژیم صهیونیستی در حال بازگشت به تل آویو است.

خبر مرتبط
ورود هیات اسرائیلی به قاهره/ شروع دور جدید مذاکرات تبادل اسرا

اقتصادنیوز: منابع اسرائیلی خبر دادند که یک هیات اسرائیلی به ریاست رئیس موساد برای انجام مذاکرات تبادل اسرا راهی قاهره شده است.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد، هیات اسرائیلی به ریاست رئیس موساد بدون هیچ نشانه‌ای از پیشرفت قاهره را ترک کرده است.

از سوی دیگر شبکه العربیه به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد، دور کنونی مذاکرات در قاهره در مورد آتش‌بس در غزه ۲ یا سه روز طول خواهد کشید.

خبر مرتبط
حماس: پاسخ اسرائیل به پیشنهاد پاریس هیچ کمکی به حصول توافق نمی‌کند

اقتصادنیوز: یکی از رهبران جنبش حماس فلسطین با تأکید بر اینکه هر توافقی که شامل توقف حملات به غزه نباشد، خواسته‌های ملت فلسطین را محقق نمی‌کند، گفت که پاسخ اسرائیل به پیشنهاد پاریس، فقط موانعی ایجاد کرده است که هیچ کمکی به حصول توافق نمی‌کند.

در همین رابطه کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام صهیونیستی گزارش داد، شرکت هیات اسرائیلی در مذاکرات قاهره در پاسخ به درخواست جو بایدن رئیس جمهور آمریکا انجام شده است.

بر اساس این گزارش، اختلاف بین سران سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی پیش از رفتن هیات این رژیم به قاهره وجود داشت و همین امر باعث شد ژنرال نیتزان آلون در فلسطین اشغالی بماند و در مذاکرات شرکت نکند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لمس کامل بدن شبنم قربانی توسط شهاب حسینی در فیلم سینمایی ! / هم آغوشی بعید بعد انق...