پیام تبریک وزیر اطلاعات به مناسبت روز پاسدار


پیام تبریک وزیر اطلاعات به مناسبت روز پاسدار

حجت‌الاسلام سیّد اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در پیامی روز پاسدار را به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

پیام تبریک وزیر اطلاعات به مناسبت روز پاسدار

به گزارش راهبرد معاصر؛ متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:
سالگرد ولادت با سعادت سرور آزادگان عالم، حضرت امام حسین علیه‌السلام، روز پاسدار را به شما برادر عزیز و همه‌ پاسداران انقلاب اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یادگار جاویدان بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی رضوان‌الله‌تعالی است که همواره حافظ امنیت کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و الگو، حامی و خدمتگزار ملت ایران، امت اسلامی و مقاومت اسلامی و آزادی‏‌خواهان جهان است.
امروز نیز در اجرای اوامر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مد‌ظلّه‌العالی با جهاد و مقاومت در برابر استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی و عوامل سر سپرده آن، «سپاه بزرگترین سازمان ضد تروریستی در همه دنیا به شمار می‏‌رود.»
سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات ضمن نکوداشت روز پربرکت پاسدار، عزت و سرافرازی روز افزون فرماندهی محترم و یکایک پاسداران ولایتمدار را از درگاه الهی مسألت نموده، به روان پاک امام راحل عظیم‌الشأن رحمت‌الله علیه و شهدای گلگون کفن پاسدار خصوصاً شهدای اخیر جنایات رژیم صهیونیستی درود می‌فرستیم. به اذن‌ الله، چیرگی و ظفر بر ظالمان به ویژه رژیم سفاک و کودک‏‌کش صهیونیستی را شاهد خواهیم بود./فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی