حزب‌الله: اسرائیل در موقعیتی نیست که شرط بگذارد


حزب‌الله: اسرائیل در موقعیتی نیست که شرط بگذارد

یک مقام حزب‌الله در واکنش به طرح پیشنهادی فرانسه برای توقف درگیری‌ها در مرز لبنان-فلسطین اشغالی، گفت که تا زمان توقف کامل حملات به غزه، هیچ گفتگویی درباره وضعیت مرزی نمی‌کنند.

حزب‌الله: اسرائیل در موقعیتی نیست که شرط بگذارد

به گزارش راهبرد معاصر، خبرگزاری «رویترز» بامداد سه‌شنبه گزارش داد که دولت فرانسه طرحی را برای آتش‌بس در مرز لبنان و فلسطین اشغالی پیشنهاد داده است.

بر این اساس، طرح پیشنهادی فرانسه به ۳ مرحله تقسیم می‌شود و هدف آن اعمال آتش‌بس احتمالی در مرز لبنان-فلسطین اشغالی در صورت مهیا بودن شرایط است.

به نوشته رویترز، این طرح شامل استقرار حداکثر ۱۵ هزار نیروی ارتش لبنان در مرز با فلسطین اشغالی و عقب‌نشینی رزمندگان جنبش مقاومت حزب‌الله تا فاصله ۱۰ کیلومتری از مرز است.

طبق این گزارش، پیشنهاد فرانسه برای آتش‌بس در مرز لبنان و فلسطین اشغالی، خواستار ازسرگیری مذاکرات درباره تعیین مرزها نیز می‌شود.

با این حال، یک مقام جنبش مقاومت اسلامی لبنان اما در واکنش به این طرح گفت که تا زمانی که حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه متوقف نشود، درباره وضعیت مرز با فلسطین اشغالی گفتگویی نخواهند کرد.

این مقام حزب‌الله همچنین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در موقعیتی قرار ندارد که بتواند شرط بگذارد.

پیش از این نیز «ابراهیم الموسوی» عضو فراکسیون وفادارای به مقاومت که وابسته به حزب الله لبنان است، تأکید کرد که رژیم صهیونیستی باید بداند در برابر مقاومت و ملتی قرار دارد که قدرتش زیاد است و در برابر تهدیدها عقب نمی‌نشیند./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !