دستمزد میخکوب کننده مهدی طارمی در اینتر اعلام شد


دستمزد میخکوب کننده مهدی طارمی در اینتر اعلام شد

دستمزد مهدی طارمی برای بازی در تیم اینترمیلان ایتالیا چقدر است ؟

دستمزد طارمی در اینتر

مهدی طارمی را باید بازیکن اینتر بدانیم. مهاجم ایرانی پورتو بر سر تمامی جزئیات با نراتزوری به توافق رسیده و او قرار است در فصل آینده لباس این تیم را بر تن کند تا به سومین بازیکن ایرانی تبدیل شود که در سری آ ایتالیا به میدان می‌رود.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو که شایعه انتقالش به تیم اینتر از مدت‌ها قبل نقل رسانه‌های ورزشی شده بود با اعلام خبرنگار سرشناس ایتالیایی به افعی‌ها پیوسته است.

فابریتزیو رومانو خبرنگار حوزه نقل‌وانتقالات نهایی شدن این انتقال را اعلام کرد و خبر از رزرو نوبت پزشکی برای پشت سر گذاشتن تست‌ها توسط مهدی طارمی داد.

توافق اولیه از یک ماه پیش انجام شده بود و قرار است قرارداد دو ساله بین اینتر و طارمی بسته شود که تا ژوئن ۲۰۲۶ اعتیار دارد.

دستمزد میخکوب کننده مهدی طارمی در اینتر اعلام شد

دیگر خبرنگار ایتالیایی یعنی نیکولو اسکیرا در جدیدترین توییت خود از جزئیات تفاهم‌نامه میان طرفین خبر داد. طبق اعلام خبرنگار روزنامه گاتزتا، اینتر و طارمی بر سر قراردادی دو ساله که قابلیت تمدید برای سال سوم را نیز دارد به تفاهم رسیده‌اند.

همچنین نماینده مهدی طارمی پیش‌قرارداد را با اینتر امضا کرده و به زودی این انتقال رسماً اعلام خواهد شد. علاوه‌بر این، طارمی بابت حضور در اینتر، سالیانه دستمزدی 3 و نیم میلیون یورویی یعنی بیش از 200 میلیارد تومان را در سال دریافت می‌کند که مبلغ بسیار بالایی برای یک بازیکن ایرانی محسوب می‌شود.

توافق شفاهی با طارمی از یک ماه پیش برقرار است؛ قرارداد تا ژوئن ۲۰۲۶ اعتبار دارد که شامل گزینه‌ای برای تمدید آن برای یک سال بیشتر است.

طارمی که برای حضور در تمرینات پورتو به پرتغال بازگشته، بی‌صبرانه در انتظار پایان فصل است تا با جدایی از اژدها، به جمع افعی‌ها اضافه شده و به نخستین بازیکن ایرانی اینتر تبدیل شود.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم