کمین مردان شیطان صفت برای مسافران / در نقش مسافرکش سوژه ها را غافلگیر می کنند


کمین مردان شیطان صفت برای مسافران / در نقش مسافرکش سوژه ها را غافلگیر می کنند

به گزارش رکنا، سروان امیرسام کمایی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان پیرامون جزئیات این خبر گفت: متاسفانه با وجود هشدارهای مکرر نیروی انتظامی هنوز بخشی از مردم برای جابه...

به گزارش رکنا، سروان امیرسام کمایی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان پیرامون جزئیات این خبر گفت: متاسفانه با وجود هشدارهای مکرر نیروی انتظامی هنوز بخشی از مردم برای جابه جایی از خودروهای مسافربر شخصی بدون مجوز استفاده می کنند که به همین خاطر مجرمان در پوشش مسافربر در کمین این افراد هستند. این گروه از مجرمان اغلب در حاشیه شهرها و در ساعت های پایانی روز دست به کار شده و نقشه های تبهکارانه شان را عملی می کنند.

وی استفاده از ناوگان عمومی برای مسافران را ضروری دانست و افزود:مسافران به ویژه زنان و دختران در حد امکان از خودروهای عمومی استفاده کنند و در ساعات پایانی روز هم به هیچ عنوان سوار خودروهای مسافربر ناشناس نشوند. در موارد ضروری هم لازم است مشخصات خودرو از جمله شماره پلاک، رنگ و حتی مشخصات ظاهری راننده را به خاطر بسپارند.

ایشان تصریح کرد : عدم اعتماد به رانند وسایل نقلیه‌ی شخصی به‌ویژه در مسیرهای خلوت و مواردی که علاوه بر راننده، مسافران جوان دیگری نیز در خودرو حضور دارند باید مورد تاکید جدی مسافران گرامی

سروان کمایی خطاب به شهروندان گفت:هوشیاری در برابر شگردهای مورد استفاده‌ توسط سارقان مسافربرنما از جمله تعارف خوراکی و نوشیدنی آغشته به داروهای خواب‌آور، برداشتن گوشی به بهانه‌ی بستن یا باز کردن درِ خودرو و ...میتواند سارقان را از رسیدن به مقصود شوم خود ناکام بگذارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آبادان از توقیف خودروهای پلاک مخدوش و شیشه دودی خبر داد و خاطرنشان کرد: پلیس برابر قانون نسبت توقیف وسائط نقلیه متخلف از جمله شیشه دودی،پلاک مخدوش و...بسیار قاطعانه رفتار خواهد کرد.

علی رنجکش


کمین مردان شیطان صفت برای مسافران / در نقش مسافرکش سوژه ها را غافلگیر می کنند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی