بازداشت عوامل درگیری خونین مراسم عروسی در زرند


فرماندار زرند ضمن تشریح چگونگی درگیری شخصی در یک مراسم عروسی این شهرستان طی دیشب (یکشنبه‌شب) گفت: قاتل و دیگر عوامل این درگیری بازداشت شده اند.

بازداشت عوامل درگیری خونین مراسم عروسی در زرند

به گزارش راهبرد معاصر؛ سید رضا حسینی‌نژاد ضمن بیان اینکه حادثه منجر به قتل در یک از تالار‌های عروسی شهر زرند بین مدعوین و افراد حاضر در عروسی رخ داده تصریح کرد: یک نفر به علت شدت جراحت وارده ناشی از چاقو و باوجود اقدامات درمانی، جان باخت و ۲ مجروح نیز بستری هستند.

فرماندار زرند با اشاره به اینکه پنج نفر از عوامل این درگیری بازداشت شدند اظهارداشت: اختلاف قبلی میان طرفین دعوا منجر به این اتفاق شده و این حادثه کاملا شخصی بوده است.

دادستان زرند نیز امروز در خبری بر برخورد قاطعانه با عوامل این درگیری تاکید و اعلام کرده است: دستگاه قضا با جدیت و بدون اغماض با تمامی عواملی که کوچک‌ترین نقشی در این نزاع داشته‌اند و موجب اخلال در نظم عمومی شده اند، برخورد خواهد کرد.

به گفته رضا یعقوبی، وقوع چنین اتفاقاتی همگان به‌ویژه جوانان را به این نکته رهنمون می‌کند که آستانه صبر و تحمل خود را در اتفاقات روزمره بالا ببرند.

مدعی العموم در زرند همچنین به جوانان در خصوص حمل سلاح سرد که می‌تواند زمینه ساز جرائم متعدد باشد هشدار داد و گفت: متاسفانه دیده شده که برخی از جوانان و نوجوانان اقدام به حمل سلاح سرد می‌کنند و با توجه به اینکه صرف حمل سلاح سرد نیز جرم است از والدین انتظار می‌رود ضمن ایفای نقش نظاراتی، فرزندان خود را کنترل کنند.

دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم زرند ادامه داد: لازم است مهمانان مراسم مسائل عرفی و شرعی را در مجالس رعایت و مدیران و مسئولان تالار‌های برگزاری مجالس عروسی نیز بخشنامه ساماندهی مراسم جشن عروسی را به طور کامل اجرا کنند. / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق