پنج بازنده بزرگ 22بهمنِ 1402؛ از انسیه خانم تا آقا میثم!


پنج بازنده بزرگ 22بهمنِ 1402؛ از انسیه خانم تا آقا میثم!

۲۲بهمنِ امسال هم مثل خیلی از سال‌های دیگر حواشی دور از انتظاری داشت و در این مطلب مروری داشته‌ایم بر جنجالی‌ترین چهره‌های ۲۲ بهمنی که گذشت.

۲۲بهمنِ امسال هم مثل خیلی از سال‌های دیگر حواشی دور از انتظاری داشت و در این مطلب مروری داشته‌ایم بر جنجالی‌ترین چهره‌های ۲۲ بهمنی که گذشت.

میثم مطیعی

میثم مطیعی، مداح معروف که به خاطر شعرخوانی در مراسم عید فطر خطاب به روحانی در سال ۹۵ خبرساز شده بود، امروز در مراسم ۲۲ بهمن، با خواندن اشعاری معنادار به ابراهیم رئیسی کنایه زد. باتوجه به اینکه اخیرا مطیعی مورد نقد‌هایی قرارگرفته بود مبنی براینکه او در دولت روحانی مدام دولت را مورد نقد قرار می‌داد، اما او در این شعرخوانی هم در سطحی گسترده مجدداد روحانی را هدف حملات خود قرار داد.

کاربری به نام رضا نوشت: جناب مطیعی، روحانی رفت و تمام والله الان دولت آقای رئیسی سرکاره ها!

مژگان دیگر فعال مجازی، هم خطاب به مطیعی کنایه زد: امیدوارم مشکل شما با روحانی به جناب رئیسی هم سرایت کند. شاید کمی هم از گرانی و تورمی که در دولت ایشان رخ داده و دلار را به ۶۰ هزار تومان رساند هم بگویید!

مجتبی امینی

مجتبی امینی تهیه‌کننده سریال «گاندو» است که به واسطه حواشی سیاسی که این سریال ایجاد کرد، نامش بر سر زبان‌ها افتاد و برخی ادعا‌ها حاکی است که او در ماجرای حمله به سفارت انگلیس در تهران در آذرماه سال ۹۰ نقش آفرینی کرده و حالا به عنوان دبیر جشنواره فیلم فجر و عملکردش خبرساز شده و موجی از انتقادات را به همراه داشته است.

احسان سلطانی، روزنامه‌نگار: سیمرغ بلورین بهترین دبیر جشنواره_فجر، می‌رسد به تهیه‌کننده سریال گاندو، مجتبی امینی، که به بهترین نحو ممکن بزرگترین مراسم فرهنگی ایران رو به ابتذال کشید!

اکانت توئیتری «منبع موثق» هم به دبیر جشنواره فیلم فجر کنایه زده است: خواستم بنویسم نسبت شهاب اسفندیاری که رفته روی سن جشنواره فیلم فجر با سینما و فیلم و هنر فقط و فقط اینه که کنکور هنر داده چیه یادم افتاد حالا نه که مجتبی امینی خیلی ربط داره به هنر و سینما!

پدارم سلطانی هم از فعالان مجازی پاسخ دبیر جشنواره فیلم فجر در مورد لیست عجیب نامزد‌های سیمرغ فجر را با بازنشر بخشی از اظهارات او سوژه کرده است که می‌گوید: والا یک کاغذ دادیم بهشون و گفتیم باید این کاغذ پر بشه و داوران هم زحمت کشیدن و جا‌های خالی رو پر کردند!

انسیه شاه‌حسینی

دست ناپیدا، جدیدترین ساخته سینمایی انسیه شاه‌حسینی، کارگردان، سینمای دفاع مقدس است تا عنوان تنها کارگردان زن حاضر در جشنواره فجر ۴۲ را در غیاب زنان سینماگر سرشناس با خود یدک بکشد. حضور وی هم در جشنواره فجر امسال بی‌حاشیه نبود و کاربران شبکه‌های اجتماعی را وادار به انتقاد از او کرد.

مصطفی وثوق‌کیا، روزنامه‌نگار در واکنش به یکی از جوایز امسال جشنواره‌ی فیلم فجر نوشت: «فیلم دست ناپیدا (به کارگردانی انسیه شاه حسینی) با هزینه بیست میلیاردی بنیاد شهید، فارابی و صندوق اعتباری هنر به یک فاجعه تمام عیار تبدیل شده است. تازه بعد از نقد منتقدان، خانم کارگردان آشفته شده و علیه نقد شمشیر کشیده. بعد در اختتامیه جشنواره‌ی فیلم فجر، وزیر ارشاد به این فیلم، جایزه می‌دهد. خدا به داد سال بعد برسد...»

کاربر دیگری به نام محدثه هم نوشته است: انسیه شاه حسینی ۱۱ ساله فیلم نساخته، اما ناگهان وظیفه‌اش دونسته امسال در غیاب بزرگان سینما بیاد جشنواره فجر!

سعید الهویی

سعید الهویی، دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی، در نخستین دفاعیه از عملکرد تیم و کادر فنی گفته است: تیم ملی از لحاظ کیفیت فنی برای هر بازی توانایی برد را داشت.»، اظهاراتی که واکنش منفی منتقدان را در پی داشته است.

کاربری به نام سینا در نقد اظهارات دستیار قلعه‌نویی نوشت: سعید الهویی معتقد است ایران از نظر آمار برتری مطلق برابر قطر داشته به همین دلیل شکست تیم ملی بدشانسی بوده! وجود این تفکر بزرگترین لطمه را اول به تیم ملی بعد به قلعه نویی وارد کرد! اگر موفقیت به آمار بود کره جنوبی با کلینزمن مقابل استرالیا یک حماسه بزرگ خلق کرد، اما حذف شدند!

اکانت توئیتری «ِفرِدریش شیلِر» هم نظر داد: مدل صحبت کردن سعید الهویی نشون میده مافیا زیاد بازی کرده، هر دست هم تو تیم مافیا بوده! الانم، چون show شده داره دست و پا میزنه!

کاربری به نام «دزلی» هم در اعتراض به حرف‌های الهویی گفته است: سعیدالهویی دستیار قلعه، نوعی را نمیدانیم برچه اساسی جزء کادر مربیگری تیم ملی گذاشتن؟ بایستی دلیل ارتباطش با قلعه نوعی راپیداکرد. این بشر بجز حرف خودش حرف کسی را قبول نمیکرد، مرغ یک پا دارد و بس.

علی آقامحمدی

علی آقامحمدی، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال با حضور در سالن برج میلاد، از جمله افرادی بود که جوایز برندگان را به نفرات برگزیده اعطا کرد که تعجب و حیرت اهالی رسانه و کاربران فضای مجازی برانگیخت.

علی قلهکی، چهره سیاسی اصولگرا در نقد حضور او در اختتامیه جشنواره فیلم فجر نوشت: "علی اقامحمدی"، در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر هم حضور پیدا کرد تا علاوه بر اقتصاد و ورزشِ کشور، دستی هم بر سر فرهنگِ ایران بکشد! انتقادات دیگر شنیده نمی‌شود! نیازی هم نیست شنیده شود.

بهروز دیگر کاربر توئیتر هم با کنایه به علی آقا محمدی اینگونه واکنش نشان داد: ایشون چرا اقدام نمیکنه برای ریاست جمهوری؟ اخه انقدر جامع الاطراف! انقدر همه کاره!

مینا هم توئیت زد: جناب آقای آقامحمدی همه فن حریف! اقتصاددان، مفصر ورزشی، چهره برجسته سینمایی! کاش از این دست مسئولین زیاد داشتیم)))).

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج