اسد: اسرائیل و غرب به بن‌بست رسیده‌اند


اسد: اسرائیل و غرب به بن‌بست رسیده‌اند

رئیس جمهور سوریه در سخنانی در جریان دیدار با وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق، اقدامات فعلی آمریکا و رژیم صهیونیستی را تلاشی برای خروج از بن‌بستی ارزیابی کرد که گرفتار آن شده‌اند.

«بشار اسد» رئیس جمهور سوریه در دیدار با «حسین امیر عبداللهیان» وزیر خارجه ایران در دمشق عنوان کرد: رویکرد آمریکا نسبت به تجاوز مداوم اسرائیل به نوار غزه از طریق ارسال سلاح‌های کشنده برای رژیم صهیونیستی و انجام تجاوزات و حملات در مناطق مختلف خاورمیانه باعث گسترش دامنه درگیری می‌شود.

به گزارش سانا، او خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی و غرب امروز به بن بست رسیده‌اند و غرب در حال حاضر به دنبال نجات رژیم صهیونیستی است و تشدید اوضاع در فلسطین و سوریه و لبنان توسط اسرائیل، تلاشی برای خروج از این تنگنا و بن‌بست است.

رئیس جمهور سوریه همچنین تأکید کرد: وظیفه ما ایستادگی با تمام ظرفیت‌های در اختیار در کنار ملت فلسطین است؛ زیرا آنچه ملت فلسطین در جریان تجاوز اخیر اسرائیل به غزه محقق کردند از زمان شروع مساله فلسطین به دست نیامده بود.

بشار اسد در ادامه گفت: رژیم صهیونیستی به جنایت‌هایی مرتکب شده علیه ملت فلسطین در تجاوز به غزه و طی دها جنایت و کشتار جمعی در گذشته اکتفا نکرد و برای ادامه دادن به جنایت‌های خود در شهر رفح آماده می‌شود.

وی ادامه داد: این درحالی است که سازمان‌های بین‌المللی ذیصلاح و در رأس آن‌ها شورای امنیت توانایی متوقف کردن این کشتار‌ها را ندارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سوریه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو