تحویل فوری 16 هزار پژو پارس تا پایان سال


تحویل فوری 16 هزار پژو پارس تا پایان سال

به گزارش رکنا، احمد اصانلو، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در نشست با مدیران و مسئولان پیرامون مشکلات صنعت خودرو ، گفت: 13 هزار پیام مردمی به تعزیرات حکومتی در خصوص تحویل ندادن...

به گزارش رکنا، احمد اصانلو، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در نشست با مدیران و مسئولان پیرامون مشکلات صنعت خودرو ، گفت: 13 هزار پیام مردمی به تعزیرات حکومتی در خصوص تحویل ندادن خودروهای پژو پارس، 207، دنا و تارا ارسال شده که 6 هزار و 390 پیام مربوط به تحویل پژو پارس و مابقی پیرامون نحوه تحویل دیگر محصولات این شرکت است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در واکنش به صحبت مسئولان ایران خودرو که ثبت نام های انجام شده مربوط به سایت این شرکت خودروسازی نیست، گفت: مرجع ثبت نام اهمیتی ندارد و ثبت نام های سامانه یکپارچه تعهد به مردم تلقی می شود و باید اجرا شود.

مدیرعامل ایران خودرو نیز پیرامون شکایت های مردمی، گفت: استاندارد پژو پارس تا پایان سال تمدید شده و در این مدت براساس ظرفیت تولید، 12 هزار خودرو پژو پارس تولید و تا پایان سال تحویل متقاضیان خواهد شد.

علیمردان عظیمی با بیان اینکه چهار هزار خودرو پژو پارس اکنون در مرحله واگذاری به مشتریان است، افزود: در مجموع تا پایان سال 16 هزار خودرو پژو پارس به مشتریان تحویل داده می شود.

مدیرعامل این شرکت خودروسازی تولید و عرضه ثبت نام های پژو پارس مربوط به زمستان 1402 و بهار و تابستان 1403 را منوط به مجوز استاندارد دانست و وعده داد تمام تلاش خود را برای اجرای تعهدات انجام می دهد.

در این جلسه با توجه به توضیحات مدیران ایران خودرو مقرر گردید تمامی ثبت نام شوندگان خودرو پژو پارس پاییز فراخوان و تا یک ماه آینده خودرویشان را تحویل بگیرند. در صورت مجوز استاندارد پژو پارس فراخوان های زمستان تا تابستان 1403 نیز تحویل داده خواهد شد و به دنبال جایگزینی با خودرو دیگر نیستیم.

همچنین مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به اجباری نبودن تغییر کلاس خودروهای ثبت نامی 207، تارا و دنا، گفت: تمامی ثبت نام کنندگان این خودروها تا پیش از عید فراخوان می‌شود.


تحویل فوری 16 هزار پژو پارس تا پایان سال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !