اولین واکنش مربی تیم ملی به شکست ایران مقابل قطر


اولین واکنش مربی تیم ملی به شکست ایران مقابل قطر

سعید الهویی مربی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به انتقاد جواد خیابانی درخصوص شکست تیم ملی مقابل قطر واکنش نشان داد.

سعید الهویی مربی و دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در واکنش به شکست تیم ملی و انتقادهای جواد خیابانی در برنامه جام آسیا اظهار کرد: از لحظا فنی در شکست مقبال قطر چطور می‌توانیم بگوییم قطر بهتر بود یا ایران؟ برای این کار باید به آمار برگردیم.

الهویی ادامه داد: یک روز دوست بسیار عزیز من آقای خداداد عزیزی در این برنامه گفتند که شانس هیچ نقشی در فوتبال ندارد اما جمله بزرگترین مربی‌های فوتبال است که شانس بخش مهمی از فوتبال است زمانیکه درباره یک لیگ ۳۰ هفته‌ای صحبت می‌کنید بله شانس هیچ نقشی در آن ندارد ولی وقتی وارد یک تورنمنت می‌شوید اولین موقعیتی که بازیکن قطر مقابل ایران پیدا می‌کند تو لحظه‌ای که شش بازیکن ایران در یک سازماندهی مناسب دفاعی بین توپ و دروازه هستند شوت بازیکن قطر به زیر استوک بازیکن ایران و زمین می‌خورد و کمانه کرده و از بالای سر گلر وارد گل می‌شود اینجا به شانس بستگی دارد.

اولین واکنش مربی تیم ملی به شکست ایران مقابل قطر

مربی تیم ملی افزود: من درست یا غلط فوتبال را از زاویه‌ای می‌بینم که نتیجه آنقدر برایم اهمیت ندارد نمی‌گویم که دوست ندارم ببرم ولی همیشه وقتی در تیمی کار می‌کنم و فوتبال یک تیمی را می‌بینم بیشتر ذهنم درگیر مسایل فنی است آن تیم است تا نتایج آخر بازی.

الهویی بیان کرد: وقتی در مقابل قطر مالکیت توپ بالاتری داری بیلدآپ بالاتری داری ایجاد موقعیت بالاتری داری امید گل بالاتری داری تعداد شوت به چارچوب بالاتری داری من میگم در روزی که می‌توانستی از لحاظ کیفیت فنی برنده باشی بازی را باختی. حالا باید سراغ این جزئیات بروی و ببینی که وقتی در تمام این شاخصه‌ها از حریف بهتر بودی چرا بازی را باختی. یکی از این جزییات ضربه معزعلی روی گل سوم بود. من می‌گویم ضربه‌ای که معزعلی زد لول آن از فوتبال آسیا کاملا بالاتر بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!