هشدار انصار الله یمن به رژیم صهیونیستی در مورد هرگونه حمله به رفح


«محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی انصار الله یمن شنبه شب تاکید کرد به دشمن صهیونیستی هشدار می‌دهیم هرگونه تشدید حملات علیه رفح یا غزه، ما را به سمت گسترش عملیات علیه این رژیم می‌کشاند.

هشدار انصار الله یمن به رژیم صهیونیستی در مورد هرگونه حمله به رفح

به گزارش راهبرد معاصر؛ الحوثی در صفحه خود در شبکه اجتماعی «تلگرام» نوشت: به رژیم صهیونیستی می‌گوییم که مادامی که درد و رنج انسانی در غزه رو به وخامت گذاشته و ظلم و کشتار دسته جمعی ساکنان این باریکه ادامه دارد، عملیات ما طبق شرایط میدانی و نیز دستورات عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله گسترده‌تر خواهد شد.

پیش از این نیز اتحادیه عرب و کشور‌های عربی به مانند عربستان، اردن، مصر، امارات و قطر نسبت به پیامد‌های خطرناک این اقدام صهیونیست‌ها در رفح هشدار داده بودند.

نتانیاهو به تازگی اعلام کرد که عملیات زمینی در رفح ظرف دو هفته آینده آغاز خواهد شد. نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گزافه‌گویی‌های گذشته، خواستار نابودی گردان‌های نظامی جنبش حماس در رفح تا قبل از ماه رمضان شده است.

این در حالی است که کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز از اختلاف بین نتانیاهو و «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد کل ارتش این رژیم بر سر عملیات احتمالی در رفح خبر داد.

هشدار الحوثی پس از آن انجام می‌شود که ارتش یمن طی هفته‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

نیرو‌های یمنی تاکید کرده‌اند که کشتی رانی در خیلج عدن و دریای سرخ برای سایر کشتی‌ها آزاد است و آن‌ها از امنیت کامل برخوردار هستند. / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یمن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم آغوش های ممنوعه بازیگران در فیلم ها و سریال های ایرانی!