مخالفت رئیس ستاد ارتش اسرائیل از عملیات نظامی فوری در رفح


مخالفت رئیس ستاد ارتش اسرائیل از عملیات نظامی فوری در رفح

یک مقام صهیونیستی به شبکه ۱۳ عبری فاش ساخت که به رغم پافشاری نتانیاهو بر فراخوانی نیرو‌های ذخیره برای عملیات نظامی در رفح، رئیس ستاد ارتش از عملیات نظامی فوری در رفح مخالفت کرده است.

مخالفت رئیس ستاد ارتش اسرائیل از عملیات نظامی فوری در رفح

به گزارش راهبرد معاصر؛ یک رسانه عبری زبان فاش کرد، با وجود آنکه نتانیاهو خواستار فراخوانی مجدد نیرو‌های احتیاطی برای حمله به رفح شده، اما این درخواست وی با مخالفت هرتسی هالیوی، رییس ستاد ارتش مواجه شده است.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی از تنش بین نتانیاهو و هرتزی هلیوی، رییس ستاد کل ارتش بر سر عملیات نظامی در رفح خبر داد.

شبکه اطلاع رسانی فلسطین شنبه شب به نقل از این شبکه اعلام کرد که نتانیاهو تصمیم دارد وزارت جنگ را مسئول تأخیر در آغاز عملیات نظامی در رفح معرفی کند.

شبکه ۱۳ عبری اعلام کرد که هلیوی از نتانیاهو خواسته امور امنیتی را به او بسپارد و بر هماهنگی با مصر و وجود بیش از یک میلیون فلسطینی در رفح متمرکز شود.

از سوی دیگر، خبرگزاری «سما» فلسطین به نقل از شبکه کان رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که آمریکا بر این باور است که هرگونه عملیات نظامی اسراییل در رفح در ماه رمضان موجب تشدید تنش گسترده در کل منطقه خواهد شد.

پیش از این نیز اتحادیه عرب و کشور‌های عربی نسبت به پیامد‌های خطرناک این اقدام صهیونیست‌ها در رفح هشدار داده بودند. / مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!