رئیس سابق شورای اسلامی شهر آبادان روانه زندان شد


رئیس سابق شورای اسلامی شهر آبادان روانه زندان شد

به گزارش رکنا، شهریور سال 1401 خبر دستگیری (م-د) رئیس وقت شورای شهر آبادان به اتهاماتی که مربوط به سال ۱۳۹۸ و پیش از انتخاب و انتصاب وی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر آبادان توسط دادستان وقت...

به گزارش رکنا، شهریور سال 1401 خبر دستگیری (م-د) رئیس وقت شورای شهر آبادان به اتهاماتی که مربوط به سال ۱۳۹۸ و پیش از انتخاب و انتصاب وی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر آبادان توسط دادستان وقت تأیید شد.

اتهامات رئیس سابق شورای شهر آبادان تصرف عدوانی، انتقال منافع مال غیر (شهرداری به غیر) و تبانی در مزایده بوده که وی تحت قرار‌های قانونی بازداشت گردید و پس از مدتی با قرار وثیقه تا زمان اجرای حکم آزاد شد.

رئیس اسبق شورای شهر آبادان پس از آزادی از شهر خارج شده و به مکان نامعلومی نقل مکان کرده بود و با توجه به اینکه متهم بایستی خود را به زندان معرفی میکرد تحت تعقیب مقام قضایی قرار داشت.

در نهایت مأموران پاوا( پلیس اطلاعات وامنیت) آبادان با کارهای اطلاعاتی و استفاده از منابع و مخبرین مخفیگاه رئیس اسبق شورای شهر را شناسایی و زمانیکه قصد دستگیری او را داشتند، وی با توجه به اینکه عرصه را بر خود تنگ دیده بود خودش را به زندان معرفی کرد.

علی رنجکش


رئیس سابق شورای اسلامی شهر آبادان روانه زندان شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل