گمانه‌زنی‌ها درباره تغییر حوزه انتخابیه باهنر/ رئیس جبهه پیروان خط امام به کرمان می‌رود؟


گمانه‌زنی‌ها درباره تغییر حوزه انتخابیه باهنر/ رئیس جبهه پیروان خط امام به کرمان می‌رود؟

اقتصادنیوز: خبرگزاری دولت گزارش داده است که رئیس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری در حال تغییر حوزه انتخابیه از تهران به کرمان یا قم است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، محمدرضا باهنر که پس از ۲۸ سال نمایندگی، برای انتخابات مجلس کاندیدا نشده بود و البته این روزها دوباره سودای رفتن به بهارستان را در سر دارد، در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد و صلاحیت او از سوی هیأت‌های اجرایی و شورای نگهبان تأیید شد.

پیش از این، محسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری و از نیروهای نزدیک به او به ایرنا گفته بود: احتمالا باهنر سرلیست شورای وحدت در تهران خواهد شد.

اکنون شنیده شده که باهنرِ اصولگرا احتمالا می‌خواهد حوزه انتخابیه خود را تغییر و به کرمان و یا قم برود. پیگیری های ایرنا نشان داد: هنوز تصمیم او برای تغییر حوزه قطعی نشده و در حال بررسی است. در صورت تغییر به یکی از دو حوزه قم و یا کرمان خواهد رفت.

محمد باقر نوبخت دبیرکل حزب اعتدال و توسعه نیز امروز(جمعه) طی نامه‌ای به فرمانداری تهران از حوزه تهران به رشت تغییر حوزه داد. دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه برگزار می شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این سگ هر روز سوار مترو میشد/ شخصی او را دنبال کرد، و متوجه موضوع دردناکی شد و به پلیس ...