خانم بی نام و نشان آبروی زین عضو سابق گروه وان دایرکشن را برد!


خانم بی نام و نشان آبروی  زین  عضو سابق گروه  وان دایرکشن  را برد!

خانم آمریکایی که با زین مالک در ارتباط بود درباره بدرفتاری و بی‌توجهی‌های این خواننده مشهور افشاگری کرده است!

وقت صبح-سام فیشر خانم 33 آمریکایی در فضای مجازی جزئیات رابطه احساسی خود با زین مالک را به اشتراک گذاشته است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، خانمی که با زین مالک خواننده محبوب بریتانیایی در رابطه بود رفتارهای ناپسند او را فاش کرده است.

زنی به نام سام فیشر تجربه خود را بازگو کرده است و شواهدی برای حمایت از ادعاهای خود و نحوه گذراندن نه ماه رابطه صمیمی با آقای خواننده ارائه کرد.

این زوج ابتدا در فضای مجازی با یکدیگر ارتباط برقرار کردند و مالک از طریق پیام مستقیم از حساب اینستاگرام تأیید شد با فیشر تماس گرفت و با تماشای استوری‌های او علاقه‌اش را نشان داد.

ارتباط آن‌ها به پیام‌های متنی تبدیل شد و در نهایت با فیشر که در پنسیلوانیا، جایی که زین در حال حاضر زندگی می‌کند، زندگی می‌کند، شخصاً ملاقات کردند.

سام 33 ساله ملاقات اولیه آن‌ها را خوشایند و بدون شکایت توصیف کرد.

با این حال پس از مدتی خواسته‌های ناپسندی از این خانم داشت و زمانی که به خواسته‌اش نرسید سرد شد. زین در تلاش برای توجیه رفتار خود، واکنش خود را به انگلیسی بودن نسبت داد و بدرفتاری خود را رد کرد.

فیشر ادعا کرد زمانی که نمی‌توانست خواسته‌های زین را برآورده کند، از جمله تغییر برنامه‌هایش برای انطباق با ترجیحات آقای خواننده، بسیار عصبانی می‌شد.

در یک مورد، ستاره 31 ساله ظاهراً او را تحت فشار قرار داده است تا زودتر برای قرار ملاقات حاضر شود و زمانی که او توضیح داد که سر کار است، ابراز نارضایتی کرد.

با نزدیک شدن به تولد فیشر، این خانم امیدوار بود که این روز را با زین سپری کند اما او این مناسبت را به خاطر نمی‌آورد.

وقتی به او یادآوری کرد که روز تولدش است، زین بار دیگر رفتار او را غیرمنطقی و بیش از حد حساس خواند و باعث شد فیشر احساس بی‌توجهی و بی‌اهمیتی در رابطه‌شان کند.

در نهایت، فیشر تصمیم گرفت به ارتباط با آقای خواننده پایان دهد. با این حال زین توافق‌شان را نادیده گرفت و دوباره در شب کریسمس با او تماس گرفت.

زین مالک هنوز به این ادعاها پاسخی نداده است.

منبع: www.thenews.com.pk

کد خبر : ۲۲۶۱۰۳
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹
0

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه فهمیدن نداشت