درخواست مهم دو مرجع تقلید از مردم


درخواست مهم دو مرجع تقلید از مردم

آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و خدمات انقلاب اسلامی اظهار داشت: بر همگان لازم است تا در این راهپیمایی مهم شرکت کنند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه بر همگان لازم است تا در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند، گفت: ۲۲ بهمن ماه نزدیک است که روز انقلاب اسلامی است، انقلاب اسلامی سبب سربلندی کشورمان در دنیا شد.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله مکارم شیرازی در مراسم عید سعید مبعث که در مدرسه امیرالمومنین (ع) برگزار شد، با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و خدمات انقلاب اسلامی اظهار داشت: بر همگان لازم است تا در این راهپیمایی مهم شرکت کنند.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: ۲۲ بهمن ماه نزدیک است که روز انقلاب اسلامی است، انقلاب اسلامی سبب سربلندی کشورمان در دنیا شد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به تحولات رخ داده پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشورمان، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی وابستگی کشور به بیگانه در بسیاری از زمینه‌های قطع شد.

آیت‌الله مکارم شیرازی، برکات انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و افزود: در زمان شاه لشکر ایران با ۳۰ هزار افسر آمریکایی اداره می‌شد که انقلاب اسلامی سبب شد همه آن‌ها از کشورمان بروند و سربازان اسلام کشور را به دست بگیرند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه باید آثار و برکات انقلاب اسلامی برای جامعه تشریح شود، خاطرنشان کرد: همه باید سعی کنند در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده و مردم را دعوت به حضور کنند.

آیت‌الله نوری همدانی: مردم با شکوه هر چه بیشتر در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کنند

همچنین آیت‌الله نوری همدانی در پیامی در آستانه فرا رسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن ضمن دعوت از قشر‌های مختلف مردم ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: حضور در این راهپیمایی نشان می‌دهد که اتحاد و وحدت مردم همچنان ادامه دارد.

این مرجع تقلید، افزود: دشمنان به این نحوه حضور مردم در این عرصه نظر دارند و ما باید با حضور خود نشان دهیم که خط و راه امام خمینی رحمت الله علیه روز به روز با عظمت‌تر از گذشته ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات دشمنان در چند وقت گذشته اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بیش از سال‌های پیش است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا