افتتاح بیست و دومین پد بالگرد اورژانس هوایی در اصفهان


افتتاح بیست و دومین پد بالگرد اورژانس هوایی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری رکنا از اصفهان؛ دکتر محسن زمانی گفت: با حضور جمعی از مسولان شهرستان سمیرم پد بالگرد اورژانس هوایی ونک سمیرم افتتاح شد. وی افزود: این پد در زمینی به مساحت حدود 900 متر...

به گزارش خبرگزاری رکنا از اصفهان؛ دکتر محسن زمانی گفت: با حضور جمعی از مسولان شهرستان سمیرم پد بالگرد اورژانس هوایی ونک سمیرم افتتاح شد.

وی افزود: این پد در زمینی به مساحت حدود 900 متر مربع و با هزینه ای بالغ بر 600 میلیون تومان ساخته شده که منابع مالی آن از اعتبارات شهرداری ونک سمیرم تامین شده است.

افتتاح بیست و دومین پد بالگرد اورژانس هوایی در اصفهاندکتر زمانی ضمن اشاره به اهمیت خدمات اورژانس هوایی در کاهش زمان امدادرسانی در سطح استان، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا پایان دی ماه بالگرد امدادی اورژانس 49 بار به ماموریت اعزام شد و 69 بیمار و مصدوم را به مراکز درمانی استان اصفهان منتقل کرد.

افتتاح بیست و دومین پد بالگرد اورژانس هوایی در اصفهاندکتر زمانی درمورد وضعیت فعلی محل های فرود بالگرد اورژانس در استان گفت: اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان هم اکنون دارای 22 محل فرود بالگرد( پد) امدادی و ۲۳ پروژه پد بالگرد درحال ساخت می باشد و پیش بینی انجام شده برای استان اصفهان بهره برداری از 79 پد بالگرد اورژانس هوایی می باشد.

افتتاح بیست و دومین پد بالگرد اورژانس هوایی در اصفهانگفتنی است اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان از 161 پایگاه امدادی شامل 81 پایگاه شهری، 79 پایگاه جاده ای و یک پایگاه امداد هوایی، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 4 دستگاه موتورلانس و یک اتاق فرمان برخوردار است.

اصفهان/ بهمن راعی


افتتاح بیست و دومین پد بالگرد اورژانس هوایی در اصفهان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...