ورزشکار چه بخواهد چه نخواهد الگو است


ورزشکار چه بخواهد چه نخواهد الگو است

به گزارش رکنا از خوزستان ، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در آیین تجلیل از ورزشکاران گفت: ورزشکار همیشه به دنبال بهتر شدن است و ندیده ام ورزشکاری درجا بزند. شما ورزشکاران باید سعی کنید...

به گزارش رکنا از خوزستان ، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در آیین تجلیل از ورزشکاران گفت: ورزشکار همیشه به دنبال بهتر شدن است و ندیده ام ورزشکاری درجا بزند. شما ورزشکاران باید سعی کنید رستگاری را به دست بیاورید. برخی این رستگاری را گم می کنند که نهایت آن، فرود است. اگر رستگاری را پیدا کنید همیشه در اوج هستید.

وی افزود: ورزشکار چه بخواهد چه نخواهد الگو است. یک قهرمان برای آمادگی خود سخت ترین کارهای عالم را انجام می دهد. تلاش و زحمات و و الگو شدن، پاداش ناچیزی است و هیچ کسی نمی تواند قدر شما را بداند. برای الگو شدن فرد باید خود را از همه نظر کامل کند و نیاز به این دارد که کسی مونس او باشد و هیچ کسی جز خداوند نمی تواند مونس قهرمان باشد. کسی که رابطه خوبی با خدا دارد، در صحنه عمل موفق تر است. واقعا کاری سخت تر از کار شما ورزشکاران در ورزش حرفه ای نیست.

استاندار خوزستان گفت: اسم ورزشکار باید ماندگار شود و یکی از راه های ماندگاری دفاع از مظلومان و محرومان است. امیدوارم شما ورزشکاران برای خود الگو داشته باشید. می گویند بهترین الگو حضرت ابوالفضل(ع) است و امیدوارم دستگیر همه ما باشد.

وی بیان کرد: شما ورزشکاران باید قدر خود را بدانید و شکرگزار باشید؛ شما افراد مهمی هستید و باید مراقب دسیسه ها باشید زیرا به هر بهانه ای می خواهند پرچم جمهوری اسلامی ایران را خدشه دار کنند. آن ها می خواهند ضربه نهایی خود را بزنند. امیدوارم در تاریخ بمانید و الگو باشید.

وی عنوان کرد: شما ورزشکاران سختی راه را طی کرده اید و قدردان شما، مربیان و داوران نیز هستیم. حتما از بین شما ورزشکاران یک مشاور ورزشی انتخاب خواهیم کرد تا ارتباط ما با جامعه ورزش بیشتر شود. همچنین شما ورزشکاران باید به بزرگی انقلاب در بیست و دوم بهمن کمک کنید و شما باعث عزت هستید.


ورزشکار چه بخواهد چه نخواهد الگو است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک