قتل دختر جوان در سناریوی تلخ برادرش / شرط جالب برای بخشش از اعدام


قتل دختر جوان در سناریوی تلخ برادرش / شرط جالب برای بخشش از اعدام

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، اواخر سال ۱۳۹۲ گزارش یک قتل خانوادگی به پلیس گزارش شد و ماموران با حضور در محل جنایت با جسد دختر جوانی روبرو شدند که از ناحیه سر دچار خونریزی شده بود. بدین...

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، اواخر سال ۱۳۹۲ گزارش یک قتل خانوادگی به پلیس گزارش شد و ماموران با حضور در محل جنایت با جسد دختر جوانی روبرو شدند که از ناحیه سر دچار خونریزی شده بود.

بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ویژه قتل برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند و در همان تحقیقات ابتدایی مشخص شد که پسر خانواده که جوانی 21 ساله است دست به قتل خواهرش زده است.

بررسی ها نشان از آن داشت که پسر جوان در درگیری با خواهر 28 ساله اش اقدام به هل دادن او کرده و دختر جوان از پله های خانه به پایین سقوط کرده است و همین باعث مرگ تلخ دختر بزرگ خانواده می شود.

پسر جوان که در همان صحنه جرم بازداشت شده بود در بازجویی های ابتدایی به بازپرس گفت: من اعتیاد شدید دارم، وقتی شیشه مصرف میکنم متوجه کارهایی که انجام می دهم نمیشوم، روز حادثه من برای خرید مواد از لیلا پول خواستم وقتی با من مخالفت کرد و گفت به من پول نمی دهد، عصبانی شدم وقتی باهم دست به یقه شدیم او را از پله به پایین پرتاب کردم.

در ادامه پدر و مادر قربانی جنایت با توجه به اینکه پسرشان از بچگی آرامش را از آنها گرفته بود و همیشه دردسر ساز می شد از همان ابتدا خواستار قصاص پسرشان شدند و عنوان داشتند به هیچ عنوان حاضر به رضایت نیستند.

بر اساس حکم صادر شده پسر جوان به جرم قتل عمد زن مسلمان و بنابر درخواست قصاص اولیای دم به قتل محکوم و برایش حکم اعدام صادر شد.

در تمام این مدت تلاش شده بود تا شاید پدر و مادر متهم از این خشمی که از فرزندشان به دل گرفته بودند بگذرند و او را ببخشند اما تلاش ها نتیجه نداد و متهم یک بار تا پای چوبه دار رفت اما خوشبختانه بنابه عدم حضور اولیای دم در لحظه قصاص این حکم به تعویق افتاد .

پرونده در اختیار شعبه 3 اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران قرار داشت و قاضی شعبه در بررسی های دقیق و میدانی از هم بندی ها و مسئولان زندان اطلاع پیدا کرد که متهم در این 10 سال در رفتارش تغییر پیدا کرده و مواد مخدر را ترک کرده و همه به خوبی از او حرف می زنند.

در این مرحله تیم صلح و سازش دادسرای امور جنایی تهران و قاضی اجرای احکام دادسرا آخرین تلاش های خود را کرده و اولیای دم را به دادسرا دعوت کردند و در نهایت خانواده حاضر به بخشش فرزندشان به یک شرط شدند.

در این جلسه که قاتل جوان به صورت ویدیو کنفرانس صحبت می کرد شرط خانواده اش را برای بخشش پذیرفت.

اولیای دم با توجه به تغییر رفتار فرزندشان خواستند تا پسرشان پس از آزادی طبق شرایطی که خانواده اش برای او تعیین میکنند زندگی کند که پسر جوان نیز این شرط را پذیرفت.


قتل دختر جوان در سناریوی تلخ برادرش / شرط جالب برای بخشش از اعدام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا