علت تغییر واریز یارانه چیست؟| چرا زمانبندی یارانه ها عوض شد


علت تغییر واریز یارانه چیست؟| چرا زمانبندی یارانه ها عوض شد

به گفته سخنگوی سازمان هدفمندی‌ یارانه‌ها، پرداخت یارانه‌ها از بهمن‌ماه امسال با هدف نظم‌بخشی بیشتر به‌صورت زمان‌بندی انجام می‌شود.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها روز گذشته اعلام کرد که برای نظم‌بخشی هرچه بیشتر به پرداخت یارانه‌ها و مستمری‌های موضوع قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، از این ماه پرداخت‌های این سازمان براساس زمان‌بندی انجام خواهد شد.

بدین‌ترتیب مستمری کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور بیستم هرماه، یارانه نقدی و معیشتی خانوار دهک‌های یک تا سه بیست و پنجم هر ماه، یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول سی ام هر ماه و یارانه دارو و هزینه حمل‌ونقل و ذخیره‌سازی سوخت، از ابتدای ماه انجام می‌شود. در حالی که پیش از این پرداخت یارانه برای همه مشمولان، بیستم هر ماه انجام می‌شد.

در این خصوص طیبه حسینی - سخنگوی سازمان هدفمندی‌ یارانه‌ها - بیان کرد: این کار برای نظم بخشیدن به پرداخت یارانه انجام شده است. با توجه به اینکه چهار زمان برای پرداخت یارانه اشخاص متفاوت وجود دارد، از این پس هر کدام را طبق زمان‌بندی مشخصی پرداخت می‌کنیم که مشکلی وجود نداشته باشد.

علت تغییر واریز یارانه چیست؟| چرا زمانبندی یارانه ها عوض شد

وی در پاسخ به اینکه آیا چالشی در پرداخت یارانه وجود داشته که این تصمیم اخذ شده است؟ توضیح داد: پیش از این همه پرداختی‌ یارانه‌ها همزمان انجام می‌شد و اکنون تصمیم بر این است که هر کدام در فواصل زمانی مربوط به خودش پرداخت شود که نظم و ترتیب لازم بهتر رعایت شود.

به گفته حسینی، از ماه جاری، پرداخت یارانه‌ها مطابق جدول‌ زمان‌بندی صورت می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید