خواص اسموتی شاتوت


خواص اسموتی شاتوت

به گزارش رکنا، شاتوت یک میوه پرخاصیت با قند طبیعی است؛ ازاین‌رو کالری اسموتی شاتوت بسیار اندک است. اسموتی شاتوت در کنار طعم شیرین و لذیذ، خواص بسیاری برای سلامتی دارد. از جمله خواص اسموتی...

به گزارش رکنا، شاتوت یک میوه پرخاصیت با قند طبیعی است؛ ازاین‌رو کالری اسموتی شاتوت بسیار اندک است. اسموتی شاتوت در کنار طعم شیرین و لذیذ، خواص بسیاری برای سلامتی دارد. از جمله خواص اسموتی شاتوت این نوشیدنی بسیار لذیذ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خواص اسموتی شاتوت

ضد اکسیدان قوی:

شاتوت دارای آنتی‌اکسیدان‌های قوی مانند فلوونوئیدها و ویتامین C است؛ ازاین‌رو بدن را در مقابل آسیب سلولی ناشی از رادیکال‌های آزاد مقاوم می‌کند.

تقویت سیستم ایمنی:

شاتوت منبعی سرشار از ویتامین‌های موردنیاز بدن مانند ویتامین C و ویتامین A است. پس نوشیدنی که حاوی شاتوت باشد به تقویت عملکرد سیستم ایمنی کمک کرده و قدرت مقابله بدن در برابر عفونت‌ها و بیماری‌ها را افزایش می‌دهد.

حفظ سلامت قلب:

شاتوت حاوی فیبرهای قابل‌حل و کاهنده کلسترول است؛ بنابراین در صورت مصرف منظم شاتوت یا اسموتی آن، می‌توان کلسترول خون را کنترل کرده و کاهش داد و همچنین به حفظ سلامت قلب و عروق کمک کرد.

حفظ سلامت پوست:

ویتامین C موجود در شاتوت در فرایند کلاژن‌سازی نقشی مؤثر دارد و با توجه به اهمیت کلاژن در ساختار پوست، مصرف اسموتی شاتوت تا حد زیادی به کاهش علائم پیری و بهبود سلامت پوست کمک می‌کند.

بهبود هضم:

فیبرهای موجود در شاتوت می‌تواند به بهبود هضم کمک کرده و مشکلات مربوط به یبوست را کاهش دهد.

افزایش انرژی:

این نوشیدنی شیرین، حاوی مقادیر زیادی قند طبیعی است. پس نوشیدن یک گیلاس اسموتی شاتوت در آغاز روز، انرژی شما برای انجام کارهای روزمره را تأمین می‌کند.

کاهش التهاب:

شاتوت می‌تواند به علت مواد ضدالتهابی خود، برای کاهش التهاب‌های مانند آرتریت و بیماری‌های التهابی مفاصل مفید باشد.

اگر دوست دارید لاغر شوید و به‌تناسب اندام برسید و درعین‌حال از همه فواید اسموتی شاتوت بهره‌مند شوید با درست‌کردن اسموتی شاتوت رژیمی، زیبایی‌اندام و سلامتی را به خود هدیه دهید.


خواص اسموتی شاتوت

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

وحدت داخلی بازدارندگی خارجی