کشف هیوندای 10 میلیاردی مسروقه در فسا


کشف هیوندای 10 میلیاردی مسروقه در فسا

در اخبار کوتاهی که از سوی مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه‌ها قرار داده شده است اخباری نظیر بازداشت اعضای باند سارقان موتورسیکلت با ۷۰ فقره سرقت در شیراز، کشف هیوندای ۱۰ میلیاردی مسروقه و واژگونی پژو با یک کشته و ۲ مجروح مشاهده می‌شود.

فرمانده انتظامی شیراز امروز، ۱۶ بهمن از انهدام اعضای باند سارقان با اعتراف به ۷۰ فقره سرقت موتورسیکلت در شیراز خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان شیراز، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۳۱ جنت قرار گرفت.

فرج شجاعی گفت: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق به شناسایی اعضای یک باند ۴ نفره (۲ سارق و ۲ مالخر) شدند و با هماهنگی مرجع قضایی هر ۴ نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه سارقان در تحقیقات تکمیلی به ۷۰ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند، افزود: در بازرسی از انبار مالخران، ۱۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

شجاعی با تصریح اینکه متهمان برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، از شهروندان خواست کنترل ورود و خروج در مجتمع‌های مسکونی و آپارتمان‌ها را به نگهبان بسپارند و حتما نسبت به نصب آیفون‌های تصویری و دوربین‌های مداربسته مجهز اقدام و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

هیوندا ۱۰ میلیاردی مسروقه در فسا تحویل مالباخته شد

فرمانده انتظامی فسا گفت: خودرو هیوندا مسروقه ۱۰ میلیاردی مجهز به ردیاب، در واحد صنفی تعویض روغنی در این شهرستان کشف و تحویل مالباخته شد.

فرهاد آراوند اظهار کرد: در پی وقوع سرقت سواری هیوندا زرد رنگ مجهز به ردیاب در شهرستان شیراز و متواری شدن به سمت فسا، با همکاری مالباخته شناسایی عوامل سرقت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با ادامه ردگیری، مشخص شد خودرو در پارکینگ واحد صنفی تعویض روغنی در یکی از بخش‌های این شهرستان پارک شده است.

فرمانده انتظامی فسا با بیان اینکه ماموران با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند، تصریح کرد: در بازرسی از آن واحد صنفی سواری هیوندا مسروقه کشف و به مالباخته تحویل شد.

آراوند ضمن تاکید بر مجهز کردن وسایط نقلیه به ردیاب و سایر تجهیزات مانند قفل پدال، سوییچ مخفی و ...، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش خودرو مسروقه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی فسا بیان کرد: با توجه به عدم حضور متصدی واحد صنفی، تلاش برای دستگیری وی با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

واژگونی پژو با یک کشته و ۲ مجروح

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس نیز از واژگونی سواری پژو و کشته شدن یک نفر و مصدومیت ۲ تن دیگر خبر داد و گفت: در پی وقوع یک فقره واژگونی خودرو در محور روستایی مزایجان شهرستان زرین‌دشت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله تیمی از عوامل پلیس راه به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

عبدالهاشم دهقانی با بیان اینکه در بررسی های به عمل آمده مشخص شد خودرو پژو ۴۰۵ حامل ۳ سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است، افزود: در این حادثه راننده خودرو فوت و ۲ نفر دیگر از سرنشینان مجروح و به بیمارستان انتقال داده شدند.

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس با تصریح اینکه علت این حادثه، عدم توجه به جلو از سوی راننده اعلام شده است، گفت: رعایت سرعت مطمئنه می‌تواند از بروز این گونه حوادث تلخ و جبران ناپذیر جلوگیری کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ چهره شوکه کننده بازیگر نقش الیور توئیست در 72 سالگی