پمپاژ تونل سوم کوهرنگ آغاز شد+فیلم


پمپاژ تونل سوم کوهرنگ آغاز شد+فیلم

به گزارش رکنا از اصفهان؛ دکتر مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: پروژه کوهرنگ ۳ یکی از پروژه‌هایی زمین مانده استان و مورد انتظار و مطالبه مردم...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ دکتر مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: پروژه کوهرنگ ۳ یکی از پروژه‌هایی زمین مانده استان و مورد انتظار و مطالبه مردم استان اصفهان است و مصوبات بالادستی متعددی نیز دارد اما سالها بلاتکلیف مانده بود.

وی ادامه داد: انجام این پروژه مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز بود اما متأسفانه در سالهای گذشته بلاتکلیف مانده بود.

دکتر زینلیان عنوان کرد: در این راستا از ابتدای دولت سیزدهم و آغاز به کار مدیریت استان جلسات متعددی برگزار شد تا مطالبه به حق مردم استان اصفهان در این خصوص محقق شود.

پمپاژ تونل سوم کوهرنگ آغاز شد+فیلممعاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: با سفر وزیر نیرو و وزیر کشور در ماه‌های گذشته به اصفهان، مقرر شد تا پمپاژ کوهرنگ ۳ آغاز شود که خوشبختانه این امر محقق شد.

وی ادامه داد: در این خصوص مدیران دو استان همکاری داشتند البته آب زیادی در حال حاضر در دسترس نیست و بخشی هم آب مورد نیاز استان چهارمحال و بختیاری را نیز تأمین می‌کند و ما معتقد هستیم این آب بایستی به حوضه زاینده‌رود اضافه می‌شد که رقم خورد.

اصفهان/ بهمن راعی



پمپاژ تونل سوم کوهرنگ آغاز شد+فیلم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...