خط سبز به سامسونگ گلکسی s24 اولترا بازگشت!/ عکس


تنها با گذشت چند روز از عرضه‌ی گلکسی S۲۴ اولترا، نمایشگر این گوشی با مشکل نمایش خط سبز مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دو کاربر سامسونگ اعلام کرده‌اند که تنها ۶ روز بعد از خرید گلکسی S۲۴ اولترا یک خط سبز عمودی و یک خط سفید افقی روی نمایشگر گوشی‌شان ظاهر شده است و از بین نمی‌رود.

براساس گزارش زومیت، پیش‌تر کاربران سری گلکسی S۲۰ از مشکل خط سبز روی نمایشگر خود شکایت می‌کردند. سامسونگ، تنها شرکتی نیست که با این مشکل دست‌وپنجه نرم کرده؛ بلکه این مشکل در گذشته گریبان‌گیر گوشی وان پلاس و گوشی ریلمی نیز شده است. اکنون با گذشت چهار سال از تجربه‌ی بد غول کره‌ای، این مشکل برای بهترین گوشی سامسونگ، یعنی گلکسی S۲۴ اولترا، نیز به‌وجود آمده است؛ اما نه به‌صورت گسترده.

خط سبز به سامسونگ گلکسی s24 اولترا بازگشت!/ عکس

براساس گزارش‌ها، حتی راه‌اندازی مجدد گوشی و استفاده از بازنشانی تنظیمات کارخانه نیز مشکل را برطرف نکرده و این دقیقاً مشابه اتفاقی است که با گوشی‌های سری گلکسی S۲۰ افتاد. کاربرانی که با مشکل نمایش خط سبز مواجه شده‌اند، از فروشگاه‌هایی که گوشی خود را خریده بودند، تقاضا کردند که یا مبلغ پرداخت‌شده را بازگردانند یا گوشی آسیب‌دیده را تعویض کنند.

خط سبز به سامسونگ گلکسی s24 اولترا بازگشت!/ عکس

ازآنجاکه پیش‌تر مشکل ظاهرشدن خط سبز در گوشی‌ سامسونگ اتفاق افتاده بود، کاربران سامسونگ با آن آشنا هستند؛ اما هنوز مشخص نیست که آیا این نقصی جدی در گلکسی S۲۴ اولترا است یا به مسئله‌ای نرم‌افزاری مربوط می‌شود.

۲۲۷۳۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1869137

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر نیکی کریمی که شبیه مادرش است را دیده اید؟